Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Траянови врата: Победа за Илиев

13.04.2008 18:04

Спукана гума в последната отсечка лиши Ясен Попов от второто място, Румен Дунев също на подиума в началото на сезона.

Трета поредна победа в рали „Траянови врата” спечелиха националните шампиони Димитър Илиев/Янаки Янакиев (ИРТ, Mitsubishi Lancer Evo 9), след като бяха начело от първата до последната отсечка в състезанието около Костенец. Ралито бе много важно за Илиев, тъй като това е първото му състезание с напълно подготвения от неговия екип нов автомобил – Mitsubishi Lancer Ево 9. Най-сериозният преследвач на Илиев се оказа националният шампион за 2005 година Ясен Попов (Булрейс, Mitsubishi Lancer Evo 9), който спечели в Костенец, в годината, когато взе титлата. Попов излезе на втора позиция още в самото начало и я задържа до последната отсечка, когато спука гума и отстъпи на трето място.

“Това е първо състезание за новата ни кола, която сме подготвили изцяло в нашия тим и имахме проблеми с настройките”, заяви на финала Илиев. “Нещата не бяха добре в първите две неделни отсечки и Ясен успя да ни настигне. След това променихме баланса на колата и всичко си дойде на мястото. Радвам се, че спечелих, но сезонът ще е много тежък, конкуренцията е много силна. Сега времената по същите отсечки са ми по-лоши от миналата година, но се надявам като развием новия автомобил да тръгнем отново напред.”

“На десния завой преди известния Турски паркинг ударихме голям камък и гумата се спука”, обясни Попов. “Реших да не спирам, за да я сменям, тъй като Румен беше само на 1 минута зад нас. Пораженията обаче се оказаха тежки – скъса се и джантата и въпреки че изкарахме трудно до края на отсечката, в сервизната зона пристигнахме стъпили на спирачния диск. Загубихме второто място, а и колата пострада доста.

От това се възползва шампионът в А/6 Румен Дунев (Renault Racing  team, Renault Clio S1600), който мина пред Ясен и излезе на втора позиция, макар и с минимален аванс.

“Много силно начало на сезона за нас”, заяви Дунев. “Преследвахме двамата лидери, разликата не меше голяма, но тези етапи са много по-подходящи за техните автомобили – с четири задвижващи колела и турбо, отколкото за нашия. Все пак съм доволен, колата беше перфектна и един път и на нас да ни помогне късметът.”

Оспорвана битка за четвъртата позиция водиха дебютантите в клас N/4 Игнат Исаев (Юве и ко, Mitsubishi Lancer Evo 9) и Пламен Стайков (Секдор, Mitsubishi Lancer Evo 8). Двамата се атакуваха взаимно и създадоха отлична интрига в първите 4 етапа, но в предпоследната отсечка Исаев спука гума, спря в етапа да я смени и се озова в дъното на челната осмица на финала.

Коментари
comments powered by Disqus