Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Централна Европа: Сайнц поведе колоната

21.04.2008 09:04 2
2
2571831499

Карлос Сайнц с Volkswagen Race Touareg спечели първия етап на рали „Централна Европа”. Американецът Роби Гордън изненадващо е втори.

При перфектни атмосферни условия стартира рали „Централна Европа”. Ясно време, високи за сезона температури и отлично подготвени 63-състезателни километра посрещнаха участниците в унгарското градче Дабас.

Мотоциклетите 

Победителят от миналогодишното издание на рали „Дакар” Сирил Депре с KTM стана първият състезател, преминал през арката на старта в Будапеща, но неговият основен конкурент Марк Кома излезе начело в генералното класиране, след като спечели 63-километровата отсечка. Французинът разчистваше трасето за останалите мотоциклетисти и логично загуби повече от минута в края на деня. Само на две секунди зад него е Жорди Виладомс, също с КТМ. При 450-кубиковите, които определено имаха затруднения по високоскоростните трасета, начело е седмият Давид Фретине.

Рали „Централна Европа” е първото състезание за АТВ, което носи брандинга на “Дакар”. Шампионът на Унгария Ласло Сабо се възползва от факта, че стартира последен по отсечката и регистрира най-добро време. Втори, на 35 секунди зад него, е французинът Юбер Делтриу.

Автомобилите 

Естествено най-голямо внимание получиха представителите в класа на автомобилите. Двукратният рали шампион Карлос Сайнц с Volkswagen Race Touareg спечели първия етап, но призна, че е изненадан от характера на отсечката и многото неравности не са по неговия вкус. Втори, на 41 секунди зад испанеца, завърши Роби Гордън, който спечели аплодисментите на публиката не само с впечатляващата визия на преработения Hummer, но и с агресивния си стил на каранe. Джиниъл де Вилиърс с Volkswagen Race Touareg оформи челната тройка.

По традиция ескадронът на Mitsubishi потегли предпазливо, без да поема излишни рискове в началото на надпреварата. Мистър „Дакар” Стефан Петерхансел остана четвърти, а Люк Алфан и Нани Рома финишираха съответно на седма и осма позиция. Дизеловият Pajero Evolution MPR14 на Хироши Масуока изостана на 2:55 минути зад лидера, което му отреди незавидното десето място.

Първият от фаворитите, който напусна битката за челото, е Марк Милър с Volkswagen Race Touareg. Американецът се преобърна 23 километра, което му коства изгуби близо 50 минути. На финала неговият автомобил бе без преден капак и шофьорска врата.

Камионите 

Ханс Стейси с MAN спечели първия етап при камионите. Малцина са тези, които могат да спрат холандеца по пътя към победата, след като заводският тим на КАМАЗ отказа участие в рали „Централна Европа” заради ангажименти в националния шампионат на Русия. Чехът Алес Лопрайс (Tatra) е единственият по-сериозен конкурент на победителя в „Дакар 2007”, което ясно се вижда от времената в първата отсечка. Лопрайс изостава на 25 секунди от Стейси, а третият Марсел Ван Влиет (Ginaf) е на повече от две минути зад лидера.

Вторият етап на рали „Централна Европа” включва общо 152 състезателни километра в околностите на румънския град Байа Маре.

Класиране след първи етап мотоциклети:

 1 М. Кома
 Испания КТМ 00:40:00
 2 С. Депре
 Франция КТМ 00:41:15
 3 Ж. Виладомс
 Испания КТМ 00:41:17
 4 Ф. Лопес
 Чили
 КТМ 00:41:33
 5 Д. Кастю
 Франция КТМ 00:41:33
 6. Я. Катринак Словакия KTM 00:42:09


 

 

 

 



Класиране след първи етап автомобили:

 1 К. Сайнц
 Испания Volkswagen  00:39:56
 2 Р. Гордън
 САЩ Hummer 00:40:37
 3 Ж. де Вилиърс
 ЮАР Volkswagen  00:40:52
 4 С. Петерхансел
 Франция Mitsubishi 00:40:58
 5 К. Соуса
 Португалия Volkswagen  00:41:35
 6 Д. Депинг
 Германия Volkswagen  00:42:08


 
 
 

 


 

Класиране след първи етап камиони:

 1 Х. Стейси Холандия MAN 00:51:30
 2 А. Лопрайс Чехия Tatra 00:51:55
 3 M. ван Влиет Холандия Ginaf 00:53:39
 4 В. ван Гинкел
 Холандия Ginaf 00:54:08
 5 А. де Азаведо Бразилия  Tatra 00:57:55
 6 П. Вила Рока
 Испания Mercedes 00:58:01

 

 

 

 

 

 

Коментари

editor
Magyar Janos, приемам твоята версия за вярна, защото този език ми е твърде непознат. Вчера в Унгария се опитах да разшифровам някои комбинации букви и тяхното произношение, но явно не съм се постарал достатъчно ;) И как да стане след като произнасяха Balazs Болаж или нещо подобно >:-)

Magyar Janos
Laszlo Szabo се чете Ласло Сабо, а не Лажло Жабо, лажливи жабоци такива!!! :-D

comments powered by Disqus