Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Централна Европа: Вилиърс предизвика Петерхансел

23.04.2008 19:04

Армадата на Volkswagen набира скорост. Авансът на Кастю при мотоциклетистите е под две минути.

След двудневен престои в Румъния керванът на рали „Централна Европа” се завърна на територията на Унгария. Двете бързи отсечки, предвидени за днес, провокираха сериозни размествания в генералното класиране при мотоциклетистите и автомобилите. Сякаш единствено при камионите крайният изход в надпреварата вече е ясен, след като Ханс Стейси е с една класа над останалите претенденти.

Мотоциклетите 

Проблемите с навигацията, които сполетяха Сирил Депре (KTM) във втория ден на рали „Централна Европа”, на практика го оставиха без шансове за победа. Французинът обаче явно няма намерение да се предава. С победата си в първата отсечка тази сутрин той съкрати с две минути аванса на лидера Давид Кастю в генералното класиране, но все още изостава на цели единайсет. Въпреки това прогресът на Депре е впечатляващ, защото от четиринайсета позиция в понеделник вече заема четвърта.

Водачът на колоната Давид Кастю (KTM) падна лошо днес следобед, но остана начело. Все по-близо зад него обаче е чехът Ярослав Катринак (KTM), който спечели втората отсечка. Трети се движи чилиецът Франциско Лопес също с КТМ.

Автомобилите 

Пилотът на Volkswagen Джиниъл де Вилиърс бе най-бърз сутринта, a Насер Ал Атиах с BMW спечели втората отсечка. Най-добро време за деня обаче регистрира Карлос Сайнц (Volkswagen), който донякъде навакса изоставането си от вчера и вече се движи пети. В генералното класиране начело отново е Стефан Петерхансел (Mitsubishi), но преднината му спрямо втория Вилиърс е по-малко от две минути.

Отсечката край Дабас и следобедният тест в покрайнините на Веспрем затрудниха максимално пилотите ма Mitsubishi. Не само Петерхансел имаше проблеми, но и двамата му съотборници Люк Алфан и Нани Рома. Вчера те заемаха съответно трето и четвърто място в генералното класиране, а днес са шести и седми, което означава, че интрига за разпределението на челните места ще има до последния етап в неделя.

Камионите 

Ханс Стейси (MAN) отново бе най-бърз при камионите, но това определено не е изненада. Холандецът е  убедително начело с повече от шестнайсте минути аванс спрямо втория Вулфер ван Гинкел с GINAF.

Петият ден на рали „Централна Европа” включва цели 210 състезателни километра. Участниците стартират сутринта с най-дългата отсечка в състезанието (156 км) и след кратка връзка следобед атакуват второто трасе (54 км).

Класиране след четвъртия етап мотоциклети:

 1 Д. Кастю Франция КТМ 05:32:28
 2 Я. Катринак  Словакия
 КТМ 05:33:56
 3 Ф. Лопес Чили
 КТМ 05:35:51
 4 С. Депре
 Франция КТМ 05:43:38
 5 А. Дюкло
 Франция КТМ 05:44:03
 6 Дж. Стрийт
 САЩ KTM 05:45:18


 

 

 

 



Класиране след четвъртия етап автомобили:

 1 С. Петерхансел Франция Mitsubishi 05:10:35
 2 Ж. Вилиърс  ЮАР Volkswagen  05:12:19
 3 Д. Депинг
 Германия Volkswagen  05:12:36
 4 Н. Атиах Катар
 BMW 05:14:10
 5 К. Сайнц
 Испания Volkswagen  05:14:29
 6 Л. Алфан
 Франция Mitsubishi 05:14:59


 
 
 

 

 

 

Класиране след четвъртия етап камиони:

 1 Х. Стейси Холандия MAN 05:16:13
 2 В. ван Гинкел  Холандия GINAF  05:27:02
 3 Ф. ван Еерт
 Холандия DAF
 05:27:50
 4 Ф. Ектер Германия  MAN 05:30:15
 5 М. Мачик
 Чехия LIAZ
 05:34:01
 6 А. Лопрайс
 Чехия TATRA 05:34:42








Коментари
comments powered by Disqus