Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Турция: Ford Focus RS WRC доминира на шейкдауна

12.06.2008 15:06

Пилотът на BP-Ford Яри-Мати Латвала бе най-бърз в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Турция”. Трите най-добри времена са за Ford Focus RS WRC, след като Джиджи Гали (Stobart) и Мико Хирвонен (BP-Ford) завършиха съответно втори и трети.

По време на шейкдауна беше ясно и слънчево, като температурата на въздуха по петкилометровото трасе достигна 32 градуса. Въпреки това голяма част от пилотите ограничиха преминаванията си.

„Отсечката беше бърза, но настилката не толкова твърда и скоростна, колкото останалите в планината”, коментира Аткисън състоянието на пътя. „Имаше и доста камъни по нея. Може би затова някои от пилотите минаха по нея само два пъти.”

Аткинсън завърши четвърти. Неговият съотборник в екипа на Subaru Петер Солберг бе с близо секунда по-бавен и остана на седма позиция. При второто преминаване норвежецът получи повреда в окачването на предно дясно колело. Пети и шести завършиха съответно Себастиен Льоб (Citroen) и Хенинг Солберг (Stobart).

Още при първия си опит Тони Гардемайстер имаше проблеми с трансмисията, въпреки че автомобилът му е напълно нов. След рали "Гърция" екипът на Suzuki е установил повреда в ролкейджа на SX4 WRC, поради което е подготвил за старта в Турция ново шаси.

Комисарите на надпреварата са обсъждали днес дали да наложат наказание на Гардемайстер заради смяната, тъй като по правилник в Гърция и Турция отборите са длъжни да използват еднакви машини. В крайна сметка решението им е било в полза на финландеца, тъй като Suzuki се ползва с привилегиите на производител-дебютант.

Съотборникът на Гардемайстер Пер-Гунар Андерсон имаше проблеми с хидравликата, което се отрази върху системата за смяна на предавките от волана на неговия автомобил.

Рали "Турция" стартира днес със суперспециалния "Анталия" в 17:25 часа. Първият същински етап започва в петък от 08:38 часа.

Коментари
comments powered by Disqus