Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Великобритания: Льоб е начело след първия ден

10.11.2011 18:44

Себастиен Льоб (Citroen) е начело след първия ден на рали „Великобритания“, последен старт за сезон 2011 във WRC. Съотборникът му Себастиен Ожие отпадна още след първата отсечка.

Осем точки разделят лидера в шампионата Льоб и втория Мико Хирвонен (Ford), което е предпоставка за една изключително оспорвана финална битка. Още повече, че след първия ден на базираната в Кардиф надпревара разликата между двамата е нищожните седем десети.

Той включваше само три отсечки – двете минавания на асфалтовата „Грейт Орм“, дълга само 4,7 километра и горската „Коканог“ (15,8 км). Въпреки това първата жертва вече е факт – Себастиен Ожие. Още в отварящия етап французинът разби едното от своите колела, вероятно в бордюрите по трасето, и отпадна от първия ден. По този начин Льоб остана сам в битката с двамата пилоти на Ford, но се справи отлично заемайки първото място в края на деня.

„ОК е, но беше много, много коварно“, коментира седемкратният шампион. „Имаше много кал и сцеплението се променя буквално във всеки завой.“

С победата си в третата отсечка Хирвонен излезе втори и се доближи на седем десети от лидера Льоб. „Направихме добър старт. На тази светлина е много опасно, изненадах се колко тъмно е в гората, но съм доволен от времето, което дадох“, заяви финландецът.

След двете минавания на „Грейт Орм” неговият съотборник Яри-Мати Латвала водеше колоната, но изгуби 6,3 секунди в третата отсечка и се смъкна на трета позиция. „Не усещах добре автомобила, но всичко в ОК”, бе лаконичният коментар на Латвала.

Частният пилот на Citroen Петер Солберг завърши деня на четвърта позиция, въпреки че още в първата отсечка повреди задното си дясно колело, а зад него останаха двамата представители на MINI Крис Мийк и Дани Сордо.

С напредването на деня видимостта започна да намалява, което се оказа сериозен проблем за Матю Уилсън (Stobart Ford). Един от прожекторите на британеца се обърна и започна да свети в лицето му, като това бе и причината той да остане едва девети. Пред него място намериха съотборниците му Мадс Йостберг и От Танак. Stobart Ford пласира и още един автомобил в челната десетка благодарение на Хенинг Солберг.

Вторият ден на рали „Великобритания” включва осем етапа (четири отсечки с по две минавания) с обща дължина 116,18 км. Разположението им и времевия график може да видите тук.

Коментари
comments powered by Disqus