Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Япония: Петер Солберг е лидер след първия ден

10.09.2010 15:19 1
1
2571880352

Световният шампион Себастиен Льоб не успя да намери познатото си темпо и се движи шести с изоставане от 54.5 сек. спрямо лидера.

Частният пилот Петер Солберг със Citroen C4 WRC е лидер след първи ден на рали „Япония“, десети кръг от Световния шампионат.

Норвежецът спечели три от днешните девет етапа и завърши с аванс от 9.4 сек. пред пилота на Ford Мико Хирвонен, който беше най-бърз в два от тях.

Световният шампион Себастиен Льоб, който вчера заяви, че е добър заради дупето си, днес беше затруднен от първата си стартова позиция на пътя и се движи шести с изоставане от 54.5 сек. спрямо лидера.

Денят започна с втора етапна победа за Себастиен Ожие на специалното трасе на стадиона в Сапоро. Пилотът на Citroen в макадамовите състезания си осигури малък аванс пред останалите в колоната, но с най-бързите времена в следващите две отсечки Солберг дръпна с 8.5 сек. спрямо французина.

До края на деня световният шампион за 2003 г. не изпусна лидерската позиция, въпреки пълната доминация на Ford в следобедните дълги етапи. Със силното си каране Хирвонен се изкачи на втора позиция и след последния SS10 вече беше на 9.4 сек. от Солберг, докато Ожие натрупа изоставане до 21.3 сек. във временното класиране.

В събота французинът ще бъде поставен под напрежение от втория пилот на Синия овал Яри-Мати Латвала, който е само на 1.1 сек. зад него.

„Записваме чудесна година и сега всичко си идва на мястото – аз, автомобилът, всички детайли, заяви Солберг, който все още боледува от грип. - Етапите са ужасни, но съм много щастлив със свършеното до момента“.

Пилотът на Citroen Дани Сордо, който и в Япония кара за втория екип на французите, имаше проблеми с трансмисията. Испанецът отпадна от битката за подиума, но все още се движи на пета позиция пред Себастиен Льоб.

Световният шампион не успя да намери необходимата скорост и изостава на почти цяла минута от Солберг. В рали „Япония“ французинът може да спечели седмата си поредна титла, но ако победи и в същото време Ожие и Латвала завършат извън първите пет. Моментното класиране обаче съвсем не е в негова полза.

„Беше наистина труден ден за мен и нямам отговор защо, заяви Льоб. - Натисках здраво днес. Първата ми позиция на пътя е един от факторите – утре ще бъда в по-добро положение, но не съм сигурен доколко изоставането ми се дължи на нея и доколко на карането ми“.

В S-WRC Яри Кетомаа и Патрик Флодин имат сериозна преднина спрямо останалите в класа, а разликата между двамата е в рамките на 55 сек.

Коментари

Aнонимен
Готино рали, ама на края на света!

comments powered by Disqus