Различава от донора по LED светлините и допълнителен панел пред радиаторната решетка
Помните ли рестомода с пет врати Range Rover Chieftain за 250 000 британски лири от Jensen International Automotive? Това е този с турбо V8 6,2 (564 к.с. и 747 Н м) и двузвевно окачване от Discovery 3, скрити под класическа каросерия. А сега британците са подготвили нова версия на Chieftain, а в името на която се появява и думата Extreme. Този път автомобилът е построен на базата на SUV с три врати Range Rover Classic, но вместо предишната конструкция се появяват персонализирана рама и независимо окачване отпред и отзад.
Chieftain Extreme се различава от донора по LED светлините и допълнителен панел пред решетката на радиатора, брони, наслагвания върху арките, 18-инчови алуминиеви джанти с гуми BFGoodrich All-Terrain и изпускателна система с накрайници , вкарани в праговете.
Ако модификацията с атмосферен двигател има спирачки, заимствани от мощните модели на концерна Jaguar Land Rover, тог при турбо варианта на Chieftain са поверени механизми AP Racing.
И всичко е направено, както и преди, около американския двигател. Сега това е V8 LS3 с работен обем от 6,2 литра, познат от спортния автомобил Corvette C6 и съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия. Агрегатът е допълнен с компресор, което увеличава мощността до 710 к.с. Уви, динамичните и скоростни характеристики на версията Extreme не са разкрити, но е известно, че Chieftain с атмосферен V8 LS3 с 436 к.с. ускорява до 97 км/ч за 5,2 сек, а максималната му скорост достига 209 км/ч. Цените все още не са обявени, но дори основният рестомод с пет врати струва 147 500 лири.