Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Range Rover Evoque с нови двигатели и оборудване

26.08.2020 12:31

Два модернизирани двулитрови дизелови двигателя са подготвени за британския всъдеход

Заедно с кросоувъра Land Rover Discovery Sport, Range Rover Evoque претърпя обновяване. И той има същата схема. Два модернизирани двулитрови дизелови двигателя са подготвени за Evoque. В новата версия D165 агрегатът генерира 163 к.с. и 380 Нм, а на модификацията с индекс D200 - съответно 204 к.с. и 430 Нм. Предишните версии D150 и D180 имаха 150 и 180 к.с. в актива (със същите показатели за въртящия момент). Има новини за бензиновите автомобили. И така, базовото изпълнение P160 вече ще има задвижване на предните колела с трицилиндров 1.5 турбо двигател (160 к.с., 260 Нм) и стартер генератор с 48 волта. Цената на такъв Evoque е 32 100 паунда.

Ускоряването до 100 км/ч в Evoque P160 с девестепенна автоматична трансмисия отнема 10,3 сек,  с два педала и двойно предаване при D165 и D200 - съответно 9,8 и 8,5 сек. А D165 с ръчна трансмисия и задвижване на предните колела ускорява за 10,1 сек.

Мултимедията може да актуализира операционни системи, приложения и уеб навигация. Evoque също получава подобрена система за филтриране на въздуха, която улавя ултра фини частици PM 2,5 (диаметър 2,5 микрона или по-малко) и работи в тандем с йонизатор.

Автоматичмният Evoque може да бъде поръчан във всеки стандартен цвят, какъвто е кросоувърът Lafayette Edition, но последният се предлага с покрив Nolita Grey по поръчка  (по-рано се предлага само в първото издание). Lafayette Edition има 20-цолови джанти.

За модела Evoque 2021 г. се предлага мултимедийна система от ново поколение в два вида - базовата  Pivi и опционалната Pivi Pro. Той се отличава от предишния с подобрена графика и ефективност, доработено по-удобно меню, както и възможност за актуализиране на софтуера по ефира. Плюс това се появява ново приложение - музикалната услуга Spotify. 

Evoque, подобно на Discovery Sport, има второ поколение водоустойчив удароустойчив Activity Key и 3D камери за кръгово наблюсение. Накрая на клиентите ще бъде предложена нова топ версия Autobiography и специздание Lafayette с оригинално външно и вътрешно оформление.

.

Коментари
comments powered by Disqus