На изложението в Лос Анжелис Land Rover представи най-луксозния вариант на Range Rover
Range Rover е обновен с хибридно задвижване, инфотейнмънт Touch Pro Duo от Velar и повече пространство за краката. Версията SV Autobiography залага на абсолютен лукс. Всичко за модел 2018 на британския луксозен всъдеход.
На автомобилното изложение в Лос Анжелис Land Rover представи най-луксозния вариант на Range Rover - SV Autobiography, който е изключително комфортен с електрически затварящите се предни врати и седалки, също като в бизнес класата на Луфтханза. Луксозният Range ще бъде произвеждан от Jaguar Land Rover Special Vehicle и всеки, който иска да го притежава, ще трябва да разполага поне със 188 300 евро. С което новият модел е почти два пъти по-скъп от най-евтиния Range Rover
SV Autobiography с 1,2 м пространство за краката
Range Rover SV Autobiography винаги е бил с дълго междуосие, а каросерията с дължина 5,20 метра. Пространството за краката пред задните седалки е 1,2 метра. Отделните седалки са разделени от конзола, на която, наред с другите неща, се намират и ключовете за електрическото отваряне и затваряне на задните врати. Седалките са дебело тапицирани, в сравнение с други Range Rover и имат ъгъл на наклон до 40 градуса, което е почти до легнало положение. Седалката се изтегля и се затопля, както и подложките за краката също се загряват. Може да се прави и масаж Hot-Stone (с горещи камъни).
Стандартното оборудване на новият топ модел включва часовник в стил Zenith Elite 6150, разположен в задната централна конзола, стартовият бутон, скоростният лост и педалите имат подобно рифелуване като рамото на часовника.
Сгъваемите маси и екраните на предните седалки се числят към оборудването, заедно с 4G-WLAN и хладилника между задните седалки. Ако се налага да транспортирате по-дълги предмети, облегалката на дясната задна седалка позволява да се сгъне. Декорираният с дърво товарен под на багажника позволява да бъде настроен електрически.
Двигатели от 258 до 565 к.с.
Купувачите имат избор между четири двигателя: двата дизелови са известни, това са TDV6 с 258 к.с. и 600 Нм и TDV8 с 339 к.с. и 740 Нм. Plug-in хибридът с 404 к.с. и 640 Нм е нов при Range Rover. По-мощен от преди е топ бензиновият турбо двигател V8 бензинов с мощност 565 к.с.
Моделът за 2018 година с нова техника
Четирицилиндров хибрид, двоен сензорен екран и управление с жестове: модата навлиза и в Range Rover. За моделната 2018 година, който може веднага да бъде поръчан, Land Rover разширява класическите екстри на офроуд класика, който в тази си форма е на пазара от 2012: по-широките седалки с повече място за краката също ще допринесат за увеличаване на комфорта, както и отопляемите подлакътници.
Екстериорът на модела за новата моделна година дискретно се различава от предшественика си: въздухозаборниците в радиаторната решетка са по-широки, капакът на двигателя е по-дълъг, а изпускателните тръби са интегрирани в бронята.
Matrix-LED и лазерни дълги светлини
Новите LED фарове стандартно светят с по 12 светодиода. Допълнителните Matrix-LED са с 52 светодиода, като пикселният LED свети със 142 отделни диода. Тази светлина може да бъде допълнително подобрена с лазерен лъч, който свети до 500 метра.
Хибрид с 404 к.с. и 2.8 л/100 км
Най-голямата иновация се крие под капака на изработения изцяло от алуминий офроудър: който желае, може да си поръча Range Rover с plug-in хибридно задвижване. Бензиновият агрегат се задвижва от двулитров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, който генерира до 300 к.с. Заедно с електрическия мотор с мощност 85 кВт, хибридното задвижване достига системна мощност от 404 к.с. и въртящ момент от 640 Нм. С това той спринтира от 0-100 км/ч за 6,4 секунди и развива максимална скорост от 220 км/ч, за което прародителят на Range ще позеленее от завист. Това се отразява и на разхода, така благодарение на 51- километровия пробег на електричество Land Rover има 28 г CO2 на километър. Общо емисиите на CO2 са 64 г/км. Монтираната отзад 13,1kWh-акумулаторна батерия се зарежда за 2 часа и 45 минути. Електрическият мотор е разположен в предната част на скоростната кутия, мощността се предава класически посредством карданов вал към задната ос.
Хибридното задвижване има два режима на управление: в паралелния хибриден режим, електрониката решава кое устройство да включи в движение, в режим EV Range Rover се задвижва чисто електрически.
V8 с компресор и 565 к.с.
Моделъ на 2018 Range Rover SV Autobiography Dynamic генерира по-голяма мощност благодарение на V8-компресорния двигател, който сега разполага с 15 к.с. повече, 565 к.с. ускоряват всъдехода от 0 до 100 км/ч само за 5,1 секунди.
Седалки с 25 програми за масажиране
Всеки, който иска, може да бъде масажиран от 25 програми за масаж, включително Hot Stone. Положенията на седалките могат да се настройват от приложение на телефона- дори и извън автомобила. Смартфоните могат да се зареждат през USB, 12V и 230V контакти и се свързват с външните мрежи чрез WIFI-Hotspot. Land Rover допълва, че в новия модел има 17 порта включително HDMI- порт.
Нов Touch Pro Duo в Range Rover
Ново на централната конзола са двата 10-инчови сензорни екрана. Подобно на наскоро представения Velar, шофьорът и пътникът до него посредством Touch Pro Duo могат да управляват навигацията, телефона, радиото и климатика, както и да избират режимите за шофиране. Щората на стъкления покрив се отваря и затваря чрез жестове, йонизацията подобрява качеството на въздуха в купето.
Цени от 99 200 до 188 300 евро
Новият Range Rover може веднага да бъде поръчан. Автомобилът с късо междуосие и мощен 258 к.с. турбодизел под капака може да бъде купен на цена 99 200 евро. Хибридната версия струва 120 400 евро. Цените на моделите на новия Range Rover с дълги междуосия започват от 113 900 евро. Феновете на Range Rover SV Autobiography ще трябва да платят минимум 188 300 евро.