Финландецът потвърди, че няма да използва KERS по време на петъчните тренировки в Бахрейн.
Ferrari се отказа от системата за регенериране на кинетичната енергия в Китай заради проблемите с надеждността, които имаше в предходните два старта. Маса обаче бе категоричен, че липсата на KERS се отразява негативно върху скоростта на автомобила и поиска от своя тим F60 отново да бъде оборудван с нея за този състезателен уикенд.
Райконен обаче отново е предпочел да кара без KERS, въпреки че специално за старта в Шанхай Ferrari подготви ново олекотено шаси за финландеца.
„Няма да го използвам утре“, обяснява Райконен. „Другият ни автомобил ще тества с KERS и впоследствие ще решим на каква стратегия да заложим за самото състезание. Искаме да направим някои сравнения на двете коли.“
Според McLaren дългите прави и агресивните спирания на „Сахир“ са изключително подходящи за KERS, но Райконен все още не е убеден в ползите, които може да генерира иновативната за Формула 1 система.
„На места може да сме по-бързи, но автомобилът съвсем не се държеше лошо на последното състезание след квалификациите. За нас няма особено значение дали използваме KERS или не.“
McLaren и BMW Sauber ще разчитат на KERS за предстоящия старт, докато Renault - четвъртият отбор, който има функционираща система, подобно на Ferrari ще вземе окончателното си решение след утрешния ден.
Sata
Смешен си да хубаво е,че си признаваш ;)
габровец
И отново смешен коментар...
Sata
И отново без токи....