Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: Няма какво да губя!

23.08.2007 14:08

Кратката августовска почивка във Формула 1 приключи. Броени часове ни делят от старта на дванайсетия състезателен уикенд през сезон 2007 – Гран при на Турция. Кими Райконен изостава на 20 точки от временния водач Люис Хамилтън и на 13 от втория Фернандо Алонсо, но вярва, че обратът е постижим. За да се случи това обаче, Ferrari трябва да преследва единствено двойната победа.

“Успях да прекарам почивката си точно по начина, по който желаех: наслаждавах се на лятото във Финландия заедно с моето семейство и най-добрите ми приятели. Бяхме на море, не пропуснахме и мотокроса, поиграхме тенис, а най-важното – имах време да се отпусна и да си почина. Вече съм напълно готов да се върна на пистата. Трябва да се хвърлим с всички сили в последната част на сезона, която ще реши всички спорове”, споделя Райконен.

“През следващите четири седмици ни очакват три старта и един тест. Със сигурност ще бъдем много натоварени, но за щастие ще обиколим едни от най-любимите ми писти – “Истанбул”, “Монца” и “Спа-Франкоршам”. Мисля, че в предстоящите състезания ще бъдем изключително силни, няма какво да ни попречи. Целият екип работи изключително усилено, за да наваксаме изоставането си. В Маранело всички действаха до последно. Говорих с инженерите и те ме информираха, че по автомобила има някои нови разработки”, допълва Кими.

Няколкото провалени състезания и ключови грешки явно не са оказали влияние върху увереността на Райконен, че титлата е реално постижение. “Отправям се към финалните стартове със същия дух и вяра, които имах в предишните. Ще се опитам да събера максимален брой точки и едва след това ще правим пресмятанията. Трябва да дадем най-доброто, но ще е нужно и тези пред нас да имат проблеми: няма какво да губя, така че ще рискувам повече от моите колеги в McLaren. Според някои шест състезания са прекалено малко, но за водачите те са цяла вечност.”

Оптимизмът все още ръководи действията на финландския пилот. Подобно на своя съотборник - Фелипе Маса, Кими също има приятни спомени от Истанбул: “Спечелих първия старт в Турция, което е неповторимо чувство. Пистата наподобява “Силвърстоун” и “Спа”, където аеродинамичната ефективност е от основно значение. Движим се обратно по часовниковата стрелка, което означава, че от гледна точка на техниката на каране няма някакви специфични особености. Натоварването на врата обаче е голямо. Всеки говори с възхищение за завой номер осем: той не толкова впечатляващ колкото Eau Rouge (“Червената вода” на белгийската “Спа”), но все пак не е за подценяване. Приятно е да има подобни бързи завои, които се карат на пълна газ. Всеки от нас иска те да бъдат повече.”

Коментари
comments powered by Disqus