Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: Ситуацията се промени!

23.07.2008 10:07

След шестото място в Германия световният шампион Кими Райконен е категоричен, че Ferrari трябва да инспектира из основи подготовката за „Хокенхайм” и да открие проблемите, довели до слабото представяне на тима.

Райконен все още е изненадан от факта, че е имал затруднения с намирането на баланса за Гран при на Германия миналата седмица. Според финландеца при липсата на конкретен проблем единствената възможност за Ferrari е да провери обстойно всеки един детайл по подготовката на автомобила.

„Очевидно е, че ситуацията се промени”, коментира Райконен. „Изоставам със седем точки в шампионата, също както след Гран при на Канада. Трябва да проверим и анализираме всеки един детайл при подготовката за старта на „Хокенхайм” и да открием къде сме изгубили толкова време. Със сигурност има нещо, което сме объркали. Понякога в опитите да направим колата по-бърза, се случват грешки. Но аз съм напълно убеден, че F2008 съвсем скоро отново ще се бори за победата.”

„Стана по-сложно, но нищо не е изгубено”, продължава Райконен, който изостава на седем точки от лидера в шампионата Люис Хамилтън. „Трябва да запазим спокойствие и да работим така, както само ние знаем. Желанието ни за победа не се е променило. Миналата година нямах успех цели шест последователни старта, аналогична изглежда ситуацията и тази година. Да се надяваме, че седем ще е щастливото ми число и отново ще започна да печеля.”

Райконен признава, че най-трудната му Гран при през сезона е била именно на  „Хокенайм”. „Напуснах Германия с твърде неприятно чувство, но това не ми се случва за първи път. Със сигурност обаче това беше най-трудното състезание за мен през сезона: ужасен петък, още по-сложен съботен ден и накрая старта в неделя.”

„По време на тестовете седмица по-рано автомобилът се държеше прекрасно или поне си мислехме, че е така. В неделя обаче темпото ни беше коренно различно. Така и не намерихме точите настройки и през цялото време имах проблеми с баланса. За да си бърз на „Хокенхайм”, е задължително да имаш добро сцепление. Задната ос обаче ходеше накъдето си поиска. Факт е, че имахме известни затруднения в началото на сезона при настройките, но никога не са били толкова изразени, колкото в Германия.”

„Когато нямаш добро сцепление на задната ос, просто е невъзможно да се бориш за класиране в челото. За няколко обиколки, особено в края, нещата се подобриха леко, но така и автомобилът не проработи по начина, който желаех.”

Коментари
comments powered by Disqus