Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха дизайна на Volkswagen ID Buzz 2022

28.06.2021 16:26

Появяват се първите изображения на серийни електромобил, чийто дебют е догодина

Електрическият фургон ID Buzz на Volkswagen в ретро стил е подготвен за производство през 2022 г. и вече разполагаме с първия поглед върху неговия сериен стил, благодарение на минимално камуфлажен прототип.

Предишните тестови мулета носеха модифицирани корпуси на каросерията на Transporter, но с наближаването на датата на премиерата е забелязан прототип с дизайн, който е по-верен на оригиналния концепт, показан през 2017 г.

ID Buzz е първият лекотоварен автомобил, който използва модулната архитектура MEB на Volkswagen. Той ще получи и вариант микробус за пътници, който ще служи като замесник на 11-годишния Touran MPV и като електрическа алтернатива на новия Multivan.

Прототипът, който се вижда тук, е без по-явно вдъхновените от наследството дизайнерски реплики със своите стоманени джанти и изцяло бяла боя, но се очаква пътническите версии да се предлагат с двуцветни цветови решение и дизайнерски реплики, които намъгват към стария микробус Type 1.

Дизайнерът на Volkswagen Франк Велш каза миналата година: „MPV-тата не са приключили, въпреки че търсенето намалява малко. Те се нуждаят от по-добър дизайн сега. Ето защо ID Buzz има доста емоционален дизайн. "

Изглежда, че някои от по-странните стилови елементи на концепта са смекчени. Светодиодните фарове с форма на полумесец са се превърнали в по-конвенционални клъстери и линията на прозореца е по-малко драматично извита например. Но цялостният силует остава познат и се отличава съществено от конвенциония зареждащ се Multivan.

ID Buzz иска да предложи същия набор от батерии и конфигурации на задвижване като съответния кросоувър ID 4, вариращ от 148 к.с. до 201 к.с., с потенциал за по-спортен вариант с двойно предаване с 295 к.с. в топ изпълнението.

Забележително е, че ID Buzz ще изиграе решаваща роля за пускането на пазара на технологията за самоуправление на Volkswagen, предоставена от Argo AI. От пускането на пазара той ще бъде оборудван с набор от автономни функции от ниво 3, но Volkswagen планира да въведе възможностите на ниво 4 скоро след това.

Дъщерното дружество на Volkswagen Group - Moia, вече потвърди, че ще бъде първата компания, която ще използва самоуправляващия се ID Buzz като част от услугата си за колективни ътувания през 2025 г.

Коментари
comments powered by Disqus