Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха дизайна на всъдехода Ineos Grenadier

02.07.2020 13:59

Габаритите на модела не се посочват, но се знае, че те са много близки на Mercedes G-класа

Британската компания Ineos Automotive разсекрити появата на своя SUV Grenadier, който трябва да се превърне в най-добрата алтернатива на модела Land Rover Defender: стар и нов. Главният дизайнер Тоби Екуер заяви, че се ръководи от принципа „формата следва функцията“, поради което утилитаризмът (полезност и практичност) се превръща в отправна точка. Екстериорът е създаден, като се вземат предвид конкурентите като Toyota Land Cruiser 200 и Hilux, Nissan Patrol и Ford Bronco, различни модели на марките Jeep и Land Rover.

„С появата на Grenadier ролята му в реалния живот е лесна и без никаква неяснота. В автомобила има всичко необходимо и няма нищо, което няма да ви е необходимо. Без прах в очите, нищо сложно или загадъчно ”, казва Екуер. „Успяхме да останем верни на концепцията за утилитарен автомобил, който ще издържи теста на времето.“ Grenadier трябва да излезе на пазарите на Европа и САЩ в края на 2021 г.

Габаритите на Grenader не се посочват, но се знае, че те са много близки на Mercedes G-класа (дължина - 4817 мм, междуосие - 2890). Важни дизайнерски елементи са изпъкналата „линия на раменете“ (има повече място за съхранение в джобовете на вратите) и външните панти на вратите (вратите се отстраняват по-лесно).

Каросерията от алуминий, стомана и композити е монтирана върху стоманена рамка. За шасито с две непрекъснати оси помогна в разработването Magna Steyr. Двигателите  ще се доставят от BMW: Очакват се бензин и дизел шестцилиндрови 3,0: B58 (340 к.с., 450 Нм и B57 (265 к.с., 620 Нм или 400 к.с., 760 Нм ) с осемстепенна автоматична ZF трансмисия. Задвижването ще бъде двойно още в базоното изпълнение.

Всъдеходът ще стъпи конвейера в новия завод в Уелс (той е проектиран да произвежда 25 000 автомобила годишно), но каросериите и шаситата ще идват от португалския завод в Естареге , а двигателите на BMWот Австрия. Началната цена на теория няма да надвишава 40 000 паунда . Ключови пазари, заедно с Европа и Северна Америка ще бъдат Австралия, Африка и Югоизточна Азия. Ineos се надява да продава Grenader директно (без дилъри) "колкото е възможно повече".

Grenadier ще бъде не само комби с пет врати, но и пикап с двуредова кабина (засега се предлага само едно изображение от него). Производството на версия с три врати все още е под въпрос. Кръгла оптика - LED. Целевата маса на автомобила е около 2400 кг, но прототипите са с 80 килограма по-тежки.

Интериорът все още не е готов. Според авторите салонът  изобщо няма да е спартански и не е остарял. Сензорните екрани и онлайн услугите са обещани. „Разкрихме външния дизайн на ранен етап на развитие, което повечето производители не го правят. Но имаме нов бизнес, създаваме нова марка и искаме да включим хората в процеса “, обясни изпълнителният директор Дирк Хайлман. „Освен това, показвайки дизайна, можем да се съсредоточим върху следващия важен етап.“ Сега тестовете могат да се извършват без камуфлаж и това е допълнително предимство. " Тестовата програма започна през зимата в Швеция и вече са изминати 1,8 млн. км.

Коментари
comments powered by Disqus