Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха двигателите на Opel Insignia GSi

10.01.2020 16:18

В салона нищо не е променено, с изключение на довършителните материали

Стандартната Insignia беше скромно актуализирана в началото на декември, а сега дойде ред на „горещата “ версия GSi. Основната придобивка е новият бензинов турбо четирицилиндров 2,0 двигател (230 к.с., 350 Нм) и деветстепенна автоматична предавателна кутия. Както и преди, хечбекът и комбито се отличават с адаптивно окачване FlexRide с режим Competition, достъпен само за тях, и спортно задвижване на всички колела (сега наричано Twinster). Системата eBoost в комбинация с ABS, ESP и Brembo четирибутални механизми с електрохидравличен усилвател осигуряват впечатляващо спиране. Междувременно в салона нищо не е променено, с изключение на довършителните материали.

Емблемата GSi получава не само хечбекът Grand Sport, но и комбито Sports Tourer (на снимката). Новите светлини IntelliLux LED Pixel Light със 168 светодиода се допълват от модифицирана радиаторна решетка с активни капаци и модифицирана броня със специални въздухозаборници.

Припомняме, че първоначално Insignia GSi имаше мощност 260 к.с., 400 Нм, но сега в Германия хечбекът се предлага само с дизелов двигател 2,0 BiTurbo (210 к.с., 480 Нм) с осемстепенна автоматична трансмисия на цени от 46 845 евро. GSi изглежда се е споразумял с еконормите WLTP.

Всички двигатели на Insignia отговарят на Euro 6d. Версията GSi изразходва 8,3–8,5 л/100 км при цикъл WLTP цикъла (комбито е малко по-лакомо: 8,6–8,8 l). Най-икономичен е дизелът (4,6–4,9 литра). Другите версии консумират 5,8–6,2 (комбито  6,0–6,3) и 7,3–7,6 литра (7,5–7,7).

В същото време Opel представи нова двигателна гама за конвенционалната Insignia. Тя започва с трицилиндров турбо двигател 1,4 (145 к.с., 236 Нм), последван от четирицилиндров турбо агрегат 2,0 (200 к.с., 350 Нм, форсираната му версия е монтирана на GSi) и завършва с трицилиндровия дизелов мотор 1,5 (122 к.с., 300 Нм), а по-късно тази година ще има четирицилиндров  дизелов 2,0. И двата трицилиндрови версии (взети между другото от Astra) работят в комбинация с шестстепенна механично трансмисия и вариатор, останалата част има деветстепенна автоматична предавателна кутия. Премиерата се състоя на автосалона в Брюксел (9-19 януари), а продажбите ще започнат след приключването му.

Коментари
comments powered by Disqus