Концептуалният автомобил е създаден в сътрудничество с китайската компания Envision
Италианският дизайнер Джорджето Джуджаро от „Залата на славата на автомобилостроенето“ представи на автомобилното изложение в Женева студията на задвижвания само от електричество седан. Той носи името Sibylla. Концептуалният автомобил е създаден в сътрудничество с китайската енергийна компания Envision.
Електрическият седан Sibylla демонстрира дълъг силует и нисък нос с висока задна част. Той е дълъг 5,14 метра и висок 1,48 метра. Купето се издига много малко над основата на каросерията. Покривът преминава в лека крива и достига опашката. На носа лимузината има спойлер, а отзад голям дифузор.
Стъкленият купол се движи напред
В предната броня има един единствен радиатор за охлаждане. Над него се простират ултратесните LED фарове. В предните калници ясно се виждат вентилационни отвори. Върху капака на двигателя има тесни прорези, които насочват погледа към големия купол на предното стъкло. Той бива прекъснат само с една едва забележима черна извивка над главите на предните пътници. Качването на седящите отпред пътници е грандиозен спектакъл: целият купол, който при силна слънчева светлина се тонира, се плъзга напред през шлицовете на капака на двигателя и освобождава качването през вратите. Двамата пътници отзад също се радват на друг стъклен елемент на покрива. Задните врати се простират нагоре в С-колоната, където стъклените елементи също не липсват.
Sibylla с четири електрически двигателя
Въпреки че стъкленият купол на Sibylla осигурява великолепна гледка, 180-градусова и задна камера не липсват. Вътре има място за четирима пътници, разположени на четири индивидуални седалки, които са тапицирани с кожа Poltrona Frau. Тъй като е отпаднал кардановият тунел, подът вътре е напълно равен. Шофьорът управлява с Jet-волан и гледа в дисплей, който се простира по цялата широчина.
100 кВтч батерия на изцяло електрическото задвижване на четирите колела (по два електродвигателя на всяка ос) може да се използва и като източник на енергия за външни приложения. Например, GFG Style Sibylla на Джуджаро може временно да захранва цяла къща с електроенергия или да служи като буфер. Разбира се, студията разполага и с автономни възможности, но поради стилистични причини Джуджаро не иска да се раздели с волана. Мощността на задвижването е определена на 400 кВт, като автономният пробега е 450 километра. За спринта от нула до 100 км/ч са необходими 4,5 секунди, а максималната скорост е над 200 км/ч.