Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха каросерията на електрическия SUV на Ford

11.11.2019 09:48

Предната част на кросоувъра все още е силно прикрита, но се виждат намеци за Mustang

Предсерийният прототип на вдъхновения от Mustang електрически кросоувър (с вероятно име Ford Mach E) се показа с лек камуфлаж, който позволява да оценим като цяло закръглените форми на каросерията и осветлението. Тежката батерия отдолу силно притиска SUV-а към земята, следователно клиренсът няма да бъде силна точка на модела. Предната част все още е силно прикрита, но се виждат намеци за Mustang, докато светлините от три секции на кърмата са директен цитат.

Основната интрига за феновете на Ford е скрита под черен правоъгълник на предницата. Какво има - син овал, класическа емблема Mustang или някакво ново лого? Вторият въпрос е къде са дръжките на вратите, защото не се виждат.

Външният вид, изпълнен да угоди на аеродинамиката, кара Ford да прилича като главния си конкурент - Tesla Model Y. Прототипът обаче изглежда компактен, в който не може да има трети ред седалки. Контактът за зареждане се забелязва на калника. Багажникът няма да се радва на голямо товарно пространство.

Информацията за кросоувъра все още е минимална. Потвърден е автономен пробег от 600 км според стандартаа EPA и версия на задвижването на задните колела. Платформата C2 от Focus е една от хипотезите. Никой не се наема да прогнозира броя на електродвигателите и тяхната мощност, междувременно прототипът на Mustang Lithium се похвали с мощност 912 к.с., 1356 Нм... По-добре е да изчакаме премиерата на 17 ноември.

Коментари
comments powered by Disqus