Предлага се под формата на четириметров MPV с чисти линии, показващи дискретна графика
BMW Group се възползва от автомобилното изложение в Мюнхен, за да представи BMW i Vision Circular, футуристичен концепт за компактни автомобили (за 2040 г.) с електрическо задвижване, решително фокусирано върху устойчивостта, но без да забравя да бъде луксозен.
Концептът BMW i Vision Circular отговаря на четирите принципа на „кръгъл дизайн“: RE: THINK, RE: DUCE, RE: USE и RE: CYCLE. Накратко, става въпрос за преосмисляне на производствените методи (RE: THINK), правене на повече с по-малко (RE: DUCE), използване на качествени устойчиви продукти (RE: USE), предназначени за повторна употреба в края на жизнения цикъл на продукта (RE: CYCLE).
Визуално този концепт BMW i Vision Circular се предлага под формата на четириметров MPV с чисти линии, показващи дискретна графика, която е повтаряща се тема. Тя може да се намери и в прозорците, задната част, покрива, колелата и дори в купето на автомобила (върху подовите му покрития). Боядисването тук е забранено в полза на повърхностна обработка на базата на анодирано покритие ( light-gold „светло злато“). Повърхностите под предното стъкло са изработени от вторичен алуминий, докато долната част на бронята е от рециклирана пластмаса. Гумите Vivid Blue Rubber са изработени от сертифициран естествен каучук и се отглеждат по устойчив начин.
Яркият интериор на концепта, предлагащ четири седалки, е облечен в тъмносин, сив цвят и покритие от „MONOchrome Mint“, а анодизираният light-gold цвят се вижда по каросерията на модела. Големи стъклени повърхности също присъстват заедно с много елементи, направени в 3D печат, включително волала на автомобила.
И накрая, една от особеностите на този концепт се крие в неговата уникална звукова среда, представена от Ханс Цимер и Ренцо Витале, креативния директор на звука на BMW Group, със звуков дизайн, който „прави неговата кръгова чуваема“.