Производството на автомобила се извършва в предприятието JV Dongfeng Yueda Kia Motors
За появата в гамата на седана Kia K3 (известен на някои позари и като Cerato) на хибридна модификация със зареждане от мрежата за Китай, конструкторите обявиха веднага, още през април, когато автомобилът беше представен. Версията за Поднебесната империя обикновено се различава по редица параметри от своите аналози за другите пазари, като се започне с променен външен вид. А в Китай вече е готова за началото на продажбите. Тя получава атмосферен 1,6 двигател (105 к.с., 147 Нм) работещ в комбинация с електромотор (60,5 к.с., 170 Нм) и шестстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.
Производството на автомобила се извършва в предприятието JV Dongfeng Yueda Kia Motors. Той се отличава от своите събратя на другите пазари по много външни детайли, като се започне от радиаторната решетка, а хибридът също е оборудван с по-аеродинамични джанти с пет спици. Дължината, широчината, височината, междуосието са съответно: 4660 мм, 1780 мм, 1450 мм, 2700 мм (както при обикновените модификации).
Седанът беше представен с батерия с капацитет 12,9 кВтч - забележимо повече от Ionic Plug-in с подобно задвижване. Със същата батерия отскоро е оборудвана бензино-електрическата Elantra за Китай. Само на ток тази версия на K3 е в състояние да измине 80 км при цикъл NEDC.
Хибридът е добре оборудван: тук е инсталирана мултимедийна система с 10,25-инчов екран, има автономно управление (очевидно се има предвид следване лентата на движение). А черният декор е освежен със сини акценти, намеквайки, че това е автомобил с нова енергия (както в Китай наричат хибридите и електрическите автомобили).
Цените на хибрида ще се появят в момента, когато бъде пуснат на пазара през септември. Версията PHEV ще се присъедини към другите модификации. Известно е, че те имат два двигателя: атмосферен 1,5 Smartstream (115 к.с., 144 Нм) с вариатор и 1,4 T-GDi турбо мотор (130 к.с., 211 Нм) със седемстепеннна роботизирана предавателна кутия с два съединителя. Първият харчи 5,1 л/100 км, а вторият - 5,3 л. Хибридът трябва да бъде много по-икономичен (когато се вземе предвид пробегът на ток). Сега най-достъпният седан K3 в Китай струва 98 800 юана за версията 1,5. Освен това има вероятност компанията да пусне хибридната версия на седана и на някои други пазари.