Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха потенциала на V8 на комбито ABT RS6-R

07.04.2020 12:11

Двойка нови турбокомпресори, подобрена охладителна система и друг софтуер

Дебютирал през 2016 г., битурбо двигателят EA825 има доста широк диапазон на мощност. Например, в Audi A8 60 TFSI, агрегатът развива 460 к.с. (600 Нм), а при моделите Porsche Panamera Turbo и Cayenne Turbo - 550 к.с. (770 Нм). Следващата стъпка на четирилитровия осемцилиндровия мотор - 600 к.с. и 800 Нм, от Audi RS 6 Avant и RS 7 Sportback. Но най-вече - 650 к.с.и 850 Нм - двигателят развива в кросоувъра Lamborghini Urus. Междувременно  все още има повече мощност, която отново беше демонстрирана от специалистите на ABT Sportsline. Този път те тунинговаха комбито RS6-R на базата на Audi RS 6 Avant. В резултат на това от двигателя V8 4,0 извадиха 740 к.с.и 920 Нм.

Предизвикателно агресивен външен вид с нови брони, спойлери, странични поли, корпуси на страничните огледала, въздухозаборници на предните калници... И ето шофьорската врата се отваря,  мъж в  черен костюм излиза от комбито. Ще бъдат направени общо 125 такива автомобила .

В салона има седалки с оригинална тапицерия и бродерия, волан с въглеродни влакна и гарнитура от Alcantara, стелки с името на модела, подлакътник с щампа ABT, както и метално покритие на същия подлакътник и прагове с поредния номер на автомобила.

Комплектът джанти ABT High Performance HR с гуми 285/30 R22 е допълнен със сензор за налягане. Тунерите предлагат и зимна версия със същите джанти на цена 7665 евро.

Двойка нови турбокомпресори, подобрена охладителна система и друг софтуер - това е цялата програма за модернизация на двигателя, позната от хечбека на RS7-R. Времето за ускоряване до 100 км/ч е намалено от 3,6 с на 3,2 сек, а максималната скорост е увеличена от 305 км/ч на 320 км/ч. Собствена изпускателна система със 102-милиментрови накрайници е отговорна за различния звук, а за поведението на пътя - подобрено регулируемо окачване с нови стабилизатори против преобръщане. В Германия пълният набор от подобрения, включително външен декор, джанти и декорации в салона, струва 69 900 евро. Донорът ще струва 117 500 евро.

Коментари
comments powered by Disqus