Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха проблемите със софтуера на ID.3

27.03.2020 17:31

Автомобилът е оборудван с един електромотор с мощност 150 кВт (204 к.с., 310 Нм)

Volkswagen има “големи проблеми” със софтуера за новия електромобил ID.3, съобщава немското издание Manager Magazin. Според него хечбекът ще бъде произвеждан в продължение на няколко месеца "с непълна софтуерна архитектура". Става дума за две партиди от по 10 000 единици всяка. Невъзможно е да се предават такива автомобили на клиентите, затова те са паркирани на специално наети места. През пролетта сервизните екипи с лаптопи ще отидат там, за да инсталират софтуера ръчно. Сякаш само след тяхната намеса програмното осигуряване може да бъде обновен „по ефира“.

Служителите на портала nextmove.de успяха лесно да влязат в един от „тайните складове“ на Volkswagen край Лайпциг. Такива паргинги трябва да са много, където чисто нови ID.3 очакват инсталиране на софтуер. Площадката във фабриката в Цвикау не се брои.

До момента ID.3 с пет врати е оборудван с един електромотор с мощност 150 кВт (204 к.с., 310 Н м) и три опции за батерията: 45 кВтч е достатъчно за 330 км, 58 кВтч - 420 км, 77 кВтч - 550 км. Базовата цена е 30 000 евро, но първото издание ID.3 1ST ще струва  40 000 евро.

Серийното производство на ID.3 в Цвикау официално стартира на 4 ноември 2019 г. в присъствието на канцлера Ангела Меркел. Хечбекът вече получи повече от 37 000 предварителни поръчки.

Списание Manager Magazin отбелязва, че тази архитектура се счита за своеобразна операционна система за електрически автомобили , а шефът на VW Group Херберт Дис възнамерява да я продава на производители на трети страни. И тук има такъв смут... Като реагира на публикацията, днес Volkswagen пусна кратко съобщение , в което представя основните етапи на ID.3 и заявява, че всичко върви по план. Първите доставки на автомобилите за клиенти в Германия, както и преди, са планирани за лятото на 2020 г.

Архитектурата MEB през 2023 г. ще отиде в ръцете на Ford, който ще построи върху нея електромобил за Европа. Тиражът на модела (според неофициална информация е по-малък събрат на Mustang Mach-E) за шест години ще бъде 600 000 броя.

Междувременно проблемите със софтуера се появиха по-рано. През март представители на Volkswagen признаха, че началото на производството на „осмия“ Golf е отложено за 2020 г., като се позовават на технологични трудности и в частност на софтуера. През януари компанията обяви началото на новото подразделение Car.Software, чиято задача (официално) е да увеличи дела на собствения си софтуер от 10% на 40%. Фабриката в Цвикау трябва да сглобява 330 000 електрическиавтомобила годишно. Освен това софтуерът все повече се превръща в причина за отзоваване на автомобили .

Коментари
comments powered by Disqus