Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриха Volkswagen Touran от моделната 2016 година

25.02.2015 10:05

Миниванът е станал по-голям, по-практичен, ще излезе на пазара по-късно тази година

Миниванът Volkswagen Touran от моделната 2016 година бе разкрит преди своя публичен дебют на автомобилното изложение в Женева.

Новият модел ще се позиционира в гамата между новия, по-малък Golf SV и пълноразмерния седемместен ван Sharan.

Поръчките за автомобила могат да се приемат още през лятото. Цените на компактния ван за момента не са известни.

Автомобилът е построен на модулната платформа MQB, която е използвана в редица модели на концерна Volkswagen. Той е станал по-голям в сравнение с актуалното поколение, но остава петместен. Благодарение на използването на новата архитектура Touran е станал не само по-голям, но и по-лек.

Новото издание Volkswagen Touran е получило нов салон, усъвършенствана информационно-развлекателна система с подръжка на Google Auto и Apple Car Play, както и технологията MirrorLink, която позволява да бъде прожектирана информация от смартфона на дисплея на автомобила. Освен това са достъпни адаптивен круиз контрол, функция за аварийно спиране и система за подпомагане на шофьора под наименованието Side Assist, която при смяна на лентите на движение предупреждава за автомобили в мъртвата зона.

Двигателната гама на Touran ще е аналогична с тази на  седмото поколение  Golf. Клиентите могат да избират между 1,2- , 1,4- и 2,0-литрови бензинови мотори TSI. Мощността на двигателите варира от 110 к.с. до 180 конски сили. На разположение са 1,6- и 2,0-литрови дизели TDI . Мощността на тези агрегати е съответно 150 и 190 конски сили. Предполага се, че някои от тях ще работят съвместно с новата 10-степенна роботизирана DSG.

Дизеловият 1,6-литров двигател е най-икономичен в гамата, неговият официален разход на гориво е 4,0 литра на 100 км. Най-икономичният бензинов е 1,4-литровият, който харчи само 5,4 литра гориво, когато е екипиран с опционалната седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя.

Коментари
comments powered by Disqus