Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрита е двигателната гама на Opel Mokka

03.09.2020 09:36

Приемането на поръчки за новия кросоувър в Европа трябва да започне през есента

Второто поколение на кросоувъра Opel Mokka бе представено през лятото само в електрическата му версия. Рюселсхайм обяви вчера целия списък с двигатели с вътрешно горене. Има два от тях: 1,2 бензинов турбо двигател (100 к.с., 205 Нм или 130 к.с., 230 Нм) и 1,5 дизел (110 к.с., 250 Н м). Последният ще се предлага само с шестстепенна механична трансмисия, а първият във версия със 130 к.с. е възможен с осемстепенна автоматична предавателна кутия . Тоест, гамата агрегати е същата като тази на Korsa, Peugeot 2008 и 208, Citroen C4 и C3. Странна, но най-мощната версия на двигателя 1,2 с мощност 155 к.с., 240 Нм не е включена в арсенала, въпреки че изглежда, че трябва с него да бъде оборудван спортният Mokka GS Line.

Mokka с двигател с вътрешно горене (вляво) външно се различава от електрическия автомобил (136 к.с., 260 Нм, автономен пробег - 322 км) само по наличието на накрайници на изпускателната система и отсъствието на табелката „e”. И двата автомобила Mokka могат да бъдат оборудвани с адаптивни матрични LED фарове IntelliLux, уникални за сегмента.

Най-бързият Mokka (130 к.с. с механична трансмисия ) ускорява до 100 км/чза 9,2 сек, достигайки максимум 202 км/ ч. Кросовърът със 100 к.с. постига това упражнение за 11 сек и постига 182 км/ч. Дизелът не може да се похвали с динамика на ускоряването, но с най-добрия разход от 3,8 л / 100 км. Бензиновиятт Mokka харчи4,5-4,8 л/100 км.

Интериорът може да бъде тапициран с плат, алкантара или кожа. Всички седалки са ергономични и индивидуално регулируеми в шест посоки, а седалката на водача предлага масаж заедно с отопление. Има три медийни центъра по избор: Multimedia Radio и Multimedia Navi се предлагат със седеминчов дисплей, Multimedia Navi Pro - с десет инчов. Има поддръжка за Apple CarPlay и Android Auto, гласово управление и безжично зареждане за смартфони с гумена подложка.

Снимката показва изпълнението GS Line с тапицерия на седалките  от тъкан, червени и черни гланцови акценти. 12-инчовият дигитален клъстер на Opel Pure Panel комбинира два широкоекранни сензорни екрана, но немците умишлено запазват физическите бутони за основните функции.

Цялото базово осветително оборудване е диодно. Короната на новия кросоувър е LED матричните IntelliLux, състояща се от 14 елемента. Адаптивният круиз контрол работи при скорост между 30 и 180 км/ч. Автоматичното спиране с разпознаване на пешеходци спира автомобила напълно, ако скоростомерът е под 30 км/ч... Приемането на поръчки за Mokka в Европа трябва да започне  през есента. Засега конфигураторът не работи дори на немския уебсайт на Opel.

Коментари
comments powered by Disqus