С пета серия GT баварците полагат основите на нов автомобилен сегмент. Идеята на наричания до сега PAS е да изпълнява функциите на гъвкав и динамичен модел, подходящ за дълги преходи.
На практика GT ще бъде класически кросоувър. От една страна той прилича на седан, но силуетът и лишените от рамки прозорци напомнят повече за купе. Високата позиция на седене пък препраща към концепцията на SUV. На всичкото отгоре от интериора на модела се очаква да е поне толкова вариативен, колкото е и този на всяко модерно комби.
Твърдо намерение на баварците е да отделят салона и багажника на автомобила. За целта BMW ще използва аналогично решение на това в Skoda Superb.
Техническата платформа на пета серия GT ще бъде съчетание от пета и седма серия, а вътрешното пространство ще отговаря по размери на това в X5. Опционално ще се предлага и двойно предаване. По-късно на пазара ще стъпи подобен по-малък модел, който за сега условно ще наречем трета серия GT.
deso
това го чакам от незанам колко години :)
boxter_s
след като на Х5 го чифтосаха с купе и го нарекоха Х6, и този хечбек петица, очаквам да направят кола между 7-цата и семеен ван
liubaneca
хечбек!?а сега остава и едно предно предаване да му пернат и няма да има грешка-ще има сигурен пазар при сегмента на добрата стара семейна колица!
poredna gavra s markata
1 во беше х6 сега и това, тия да не се състезават да направят по смахната кола.