Засечен бе втори маскиран прототип на луксозната лимузина от Мюнхен. Предлагаме ви и няколко компютърни изображения на баварския флагман.
Баварците ще включат в гамата на задвижващите агрегати нов 6-цилиндров трилитров редови турбодвигател, генериращ 306 конски сили, както и 4,4-литров V8 с мощност 408 "коня". В топверсията на модела ще работи нов 12-цилиндров бензинов агрегат. Следващото пето издание на "Седмицата" ще бъде привилегировано с опционално двойно предаване, осемстепенна трансмисия на ZF и гъвкаво разпределение на въртящия момент между задните колела.
Концептуални изменения в интериора
От снимките става ясно, че скоростният лост вече няма да "стърчи" от колоната на волана, а ще заеме обичайното си място в продължението на централната конзола. Системата за управление iDrive ще бъде "максимално" опростена - за сметка на това воланът ще бъде снабден с множество бутони и регулатори.
По-класически силует
Този път дизайнерите на BMW са избрали по-елегантна и плавна линия, която да замени нестандартната визия на актуалнaта генерация. В предницата обаче изпъкват заплашителните "бъбреци" на студията Concept CS. Изпълнението с дълга база, което ще стартира през пролетта на 2009 година, ще послужи за техническа платформа на бъдещия Baby Rolls-Royce.