Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: BMW Седма серия

21.05.2008 16:05

Засечен бе втори маскиран прототип на луксозната лимузина от Мюнхен. Предлагаме ви и няколко компютърни изображения на баварския флагман.

Баварците ще включат в гамата на задвижващите агрегати нов 6-цилиндров трилитров редови турбодвигател, генериращ 306 конски сили, както и 4,4-литров V8 с мощност 408 "коня". В топверсията на модела ще работи нов 12-цилиндров бензинов агрегат. Следващото пето издание на "Седмицата" ще бъде привилегировано с опционално двойно предаване, осемстепенна трансмисия на ZF и гъвкаво разпределение на въртящия момент между задните колела.

Концептуални изменения в интериора

От снимките става ясно, че скоростният лост вече няма да "стърчи" от колоната на волана, а ще заеме обичайното си място в продължението на централната конзола. Системата за управление iDrive ще бъде "максимално" опростена - за сметка на това воланът ще бъде снабден с множество бутони и регулатори.

По-класически силует

Този път дизайнерите на BMW са избрали по-елегантна и плавна линия, която да замени нестандартната визия на актуалнaта генерация. В предницата обаче изпъкват заплашителните "бъбреци" на студията Concept CS. Изпълнението с дълга база, което ще стартира през пролетта на 2009 година, ще послужи за техническа платформа на бъдещия Baby Rolls-Royce.

Коментари
comments powered by Disqus