Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: BMW X6

17.07.2007 16:07

Бъдещият модел BMW X6 ще се конкурира с най-динамичните представители на SUV-сегмента като Porsche Cayenne и Audi Q7.Новото купе с висока проходимост използва платформата на актуалната генерация на X5, от което следва, че междуосието от 2,93 метра ще се запази.

Автомобилът е станал малко по-дълъг, но доста по-широк, като впечатление прави най-вече значително увеличената следа. Въпреки че клиренсът е намален с 50 милиметра, ще бъде възможно използването на колела с диаметър до 21 цола.

Предницата има агресивно изражение, а покривът е с около 10 см по-нисък от този на X5. Челното стъкло е по-силно наклонено и за да създадат пространство за главите на пътниците, баварските инженери са инсталирали седалките на първия ред по-ниско. За жалост свободата за движение на коленете и главата на задните седалки вероятно ще остане по-скоро посредствена. Заради следващия формата на купе покрив, във вътрешността на автомобила не остава място за трети ред седалки. За разлика от своя роднина Х5, новото купе ще разполага с цял заден капак, който е съчетан с относително висока задница.

Познатият от други модели на BMW скоростен лост с наподобяващ джойстик дизайн управлява автоматичната трансмисия без да осъществява механична връзка с последната. Новият осемстепенен автоматик от ZF ще бъде инсталиран и в новата „седмица”, когато тя се появи на пазара през 2008 година. За добро или не, X6 няма да предлага механична трансмисия – единствената алтернативата на пълния автоматик е система с два съединителя, която ще бъде използвана в базовия модел. В началото на 2009 година ще бъде готова и програма старт-стоп, която ще възприемат всички версии на купето.
Коментари
comments powered by Disqus