В началото на април пред обективите на нашите шпионски фотографи попаднаха маскирани прототипи на Mercedes E-класа, Chevrolet Camaro SS, Aston Martin DBS Volante и BMW Седма серия.
Mercedes E-класа: Висок клас
Дължината на автомобила със заводско обозначение W 212, който ще дебютира през 2009 година, ще се увеличи с около седем сантиметра. Технологични новости ще бъдат асистентът за следене на пътната лента, както и уредът за нощно виждане. Под капака ще се изявяват шест и 8-цилиндрови задвижващи агрегати, като в топмодела на AMG се очаква 6,3-литров двигател с продуктивност от над 500 конски сили.
Chevrolet Camaro SS: Американска легенда
Представената в началото на 2006 година студия ще бъде доставяна и в Европа. Серийната модификация на Camaro ще бъде задвижвана от 6-литров V8, генериращ около 400 к. с., или от "по-обикновен" V6 с мощност от 300 "коня". Топверията SS носи лакирани спирачни апарати и отвор за охлаждащ въздух върху предния капак. Желаещите да шофират Camaro SS, който ще се произвежда в Канада, обаче ще трябва да почакат до 2010 година.
Aston Martin DBS Volante: Шапки долу
Оборудвана с шестлитров 12-цилиндров мотор, откритата версия на DBS, ще се появи на пазара още през пролетта на 2008 година. Техническите данни говорят за производителност от 517 "коня", 420 Нм максимален въртящ момент, както и по-малко от четири секунди за спринта от 0 до 100 км/ч. Цената на снабдения с керамични спирачни дискове британски роудстър вероятно ще надхвърли 300 хиляди евро.
Докато задното стъкло на закритата версия се спуска надолу плавно, лишеният от маскировка прототип се отличава с "по-отсечен" покрив и миниатюрно задно стъкло. Погледнат в профил Volante изглежда различно и заради новото оформление на страничните прозорци.
BMW Седма серия: Величие от Мюнхен
Флагманът на баварците ще отпразнува своята премиера на изложението в Париж през есента. Фотографиите разкриват масивните, отвесно разположени "бъбреци" в предната част на автомобила, както и рестилизираните фарове, които навлизат в територията на калниците. Явно недолюбваният дизайн на задницата в бъдеще ще стане по-дискретен. Багажникът на прототипа обаче все още е сериозно замаскиран.