Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разработват Bugatti Chiron Super Sport

23.06.2021 11:52

Собствениците на Bugatti Chiron SS са платили не по-малко от 3,2 млн. евро нето (бройката)

Производителят от Молсхайм разработва новия Chiron Super Sport преди сглобяването на първите клиентски екземпляри, което ще започне следващия август, а компанията пусна няколко автомобила  от тази работна сесия.

Новият Chiron Super Sport, който Bugatti изложи за първи път публично на неотдавнашния автомобилен салон в Милано, заедно с Bugatti Bolide, ще бъде сглобяван  ръчно в своите работилници в Молсхайм това лято. Наследникът на Bugatti EB110 Super Sport и  Veyron 16.4 Super Sport, се отличава от останалите модели в гамата Chiron с удължена каросерия на нивото на задната му част, по-дълга 7-ма предавка (с 3,6%) и мощност увеличена до 1600 к.с. и 1600 Нм (вместо 1500 к.с. за „стандартния“ Chiron).

По време на тестовете за разработка на Chiron SS на борда на автомобила са инсталирани около сто сензора, които записват множество данни (температури, нива на налягане и др.) При оптимални условия на употреба и различни настройки (ъгъл на задното крило, височина на шасито, амортисьори, кормилно управление и др.) трябва да бъдат валидирани от присъстващите инженери. Chiron SS наистина трябва да може да развива 440 км/ч максимална скорост и да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,4 секи от 0 до 200 км / ч за 5,8 сек (0,3 секунди по-бързо от Chiron), за най-голям комфорт и безопасност за своите пътници.

„След успешни пътни изпитания при скорости до 380 км/ч, ние прецизираме пътуването до скорости до 440 км/ч, така че дори при тези изключителни максимални скорости Chiron Super Sport да кара безопасно. приятно усещане, но преди всичко чувство на сигурност въпреки тези екстремни скорости “, обяснява Яхин Швалбе, мениджър на шасито в Bugatti.

Първият Bugatti Chiron SS, за който собствениците им са похарчили не по-малко от 3,2 млн. евро нето (бройката), ще им бъде доставен преди края на годината.

Коментари
comments powered by Disqus