Оборудван е само с бензинови турбо четирицилиндрови двигатели 1,5 (170 к.с.) и 2,0 (236 к.с.)
Hyundai Custo с три реда седалки тръгва към премиерата си на 27 август на автомобилното изложение в Ченгду. Моделът е създаден от смесеното предприятие Beijing Hyundai и е ясно насочен към китайския пазар. Вече е известно, че Custo е оборудван само с бензинови турбо четирицилиндрови двигатели 1,5 (170 к.с., 253 Нм) със седемстепенна роботизирана трансмисия и 2,0 (236 к.с., 353 Нм) с осемстепенна автоматична предавателна кутия. Не се очаква задвижване на четирите колела. Седемместният салон бе демонстриран първи.
Custo е построен върху същата платформа i-GMP / N3 като четвъртото поколение на Tucson и пикапа Santa Cruz. Трите автомобила обединява дизайнерският стил Parametric Dynamics. Габаритите са сравними с основните конкуренти (Buick GL8 и Honda Odyssey): 4950 × 1850 × 1734 мм, междуосие 3055. Staria е забележимо по -голям.
Многофункционално кормило, цифрово табло и бутон на предавателния лост на автоматичната трансмисия са познати от Sonata и Tucson. Голямата централна конзола е увенчана с нетипичен 10,4-инчов дисплей. Аварийната спирачка е поставена в основата на дисплея. Седалките на втория ред са "капитански" (разпределение на местат 2 + 2 + 3).
Задните врати се плъзгат по дължина. Светлини и фарове - LED. Най-вероятно задната врата е оборудвана с електрическо задвижване и сензор за отваряне със замах. Джантите са 18-инчови.
Ако Custo стигне до Европа, той ще има HEV и PHEV хибридни задвижващи системи като Tucson . Електроверсията не е изключена, но е малко вероятна, тъй като е прерогатев на подмарката Ioniq. Според CPCA (Китайската асоциация за леки автомобили) Hyundai и Kia са продали заедно 249 233 автомобила на китайците през първата половина на годината (-10,8%). От тях 187 639 бройки (+ 3,5%) принадлежат на марката Hyundai, 61 594 (-37,2%) на Kia. В сравнение с първата "док" половина на 2019 г., продажбите на Hyundai са спаднали с 31%, Kia - с 57,4%. До края на тази година партньорите планират да продадат съответно около 562 000 и 255 000 автомобила в Китай. Сега целта изглежда недостижима.