Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разсекретиха Maserati MC20 преди дебюта му

09.09.2020 12:29

В предната час можем да видим препратки към неговия духовен предшественик - Maserati MC12

Представянето на спортния автомобил Maserati MC20 със средно разположен двигател ще се състои на 9 септември късно вечерта (началото на екшъна Time to be Audacious, „Време да бъдем нахакани“). Но снимките на автомобила  попаднаха в мрежата още преди премиерата. След разпознаваемия външен вид на всички модели на Maserati от последните години, които са много близки един до друг по стил, дизайнът на MC20 изглежда като рязък скок напред или може би встрани.

В дизайна на предната час можем да видим препратки към неговия духовен предшественик - суперавтомобила Maserati MC12 2004-2005.

Минималистичният интериор очевидно има за цел да не отвлича вниманието на водача от основното - шофирането. В тунела най-големият кръг е селекторът за режимите на шофиране.

Зад салона новият спортен автомобил е оборудван с битурбо двигател V6 3.0 Maserati Nettuno (630 к.с., 730 Н м), което е толкова необичайно, че преди това компанията му е посветила отделна история. Нека си припомним основното: тук се използва схема с предкамера, две свещи за всеки цилиндър и комбинирано впръскване (разпределено и директно). По предварителни данни двигателят се комбинира с осемстепенна роботизиране трансмисия  с два съединителя и предава сцеплението към задните колела. В бъдеще е възможно да се появят и други модификации на MC20, например с хибридна инсталация.

Погледнато отзад, може да има асоциации с някои модели на Lotus, McLaren или Ferrari, но формата на мигачите ясно отразява задната оптика на редица най-нови модели на марката, така че Maserati е разпознаваем от този ъгъл.

„Суперспортният автомобил, 100% проектиран и проектиран от Maserati, ще бъде ппроизвеждан  в историческия завод Viale Ciro Menotti, който е напълно преработен с нови производствени линии и съоръжения за боядисване и иновативна лаборатория за двигатели. Maserati MC20 също ще върне тризъбеца в света на състезанията “, обявиха от компанията.

Коментари
comments powered by Disqus