Екзотичното возило притежава ABS, спирачни апарати Brembo, климатик и други екстри
Фирмата Vanderhall Motor Works, базирана в Прово , щата Юта, започва да произвежда триколки през 2010 година. След първия прототип, оборудватн с двигател на мотоциклет Kawasaki последват от още шест демонстрационни образци. И накрая през 2015 се ражда серийният модел Vanderhall Laguna (видео), окомплектован с четирицилиндров бензинов турбодвигател 1,4 VVTI (203 к.с. и 271 Нм), производство на GM и шестстепенна автоматична предавателна кутия . Автомобилът струва достатъчно скъпо - от 49 950 долара. Сега се появи негова сестра, която се нарича Venice. Тя е значително по-достъпна, но за нея американците искат цена от 29 950 долара.
В задната част роудстърът Venice има багажник с обем от 75 литра. Каросерията може да бъде в бял, сив или черен цвят. Последните два варианта са металик.
Триколката притежава ABS, спирачни апарати Brembo, климатик, отопление, озвучителна система, отопляеми седалки и други предимства на цивилизацията като опции.
В основата на Venice, както и на Laguna, лежи алуминиев монокок, но панелите на каросерията не са изработени от въглеродни влакна, а от композитен по-евтин материал (вероятно фибростъкло). В същото време теглото е по-малко, отколкото базовия модел: 623 кг срещу 703. Със същия двигател триколкатата ускорява до сто за 5 секунди (спирачният път с тази скорост не надвишава 30 м) и на скоростомера е отбелязана максимална скорост от 210 км/ч (в мили, разбира се). Вече се приемат поръчки за покупка.
Бензиновите конкуренти на Venice са Elio, Valene Black Mamba и Epic EV TORQ Roadster. Освен това има и електрически събратя: Girfalco Azkarra, Morgan EV3, Electra Meccanica Solo, Bravo eGo, Toyota i-Road и други. Най-евтиният от тях е Elio, който струва 7300 долара.