Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разцепен диск е причинил проблемите на Фетел в Испания

14.05.2010 13:10

Проблемите със спирачките на Себастиан Фетел в Гран при на Испания се дължат на повреда в диска на предно ляво колело, установи екипът на Red Bull.

В състезанието на пистата „Каталуня“ младият германец трябваше да намали темпото в последните 15 обиколки, но въпреки това успя да закара болида си до третото място на подиума.

Причината е разцепване на спирачния диск на предно ляво колело. До този момент отборът не се е сблъсквал с подобна повреда. „Проблемът е доста странен, спирачката на колелото напълно е спряла да работи, а дискът се е разцепил“, обясни изпълнителният директор на Red Bull Кристиан Хорнер.

„Така Себастиан е останал само с три функциониращи спирачки и е прехврълил цялото спирачно усилие към задните колела. Използвал е главно аеродинамиката на болида, за да спира, което е и причината да увеличи толкова много зоната за спиране“, добави той.

Хорнер обясни, че след поставянето на меки гуми в края на състезанието и само с три работещи спирачки Фетел дори е записал най-бързото време във втория сектор на пистата.

„Предната вечер с Ейдриън Нюи се шегувахме как първият му автомобил е бил Austin Allegro, който има само три спирачни диска. За съжаление в състезанието билидът на Себастиан се превърна в нещо подобно. Той обаче се справи феноменално, а със спечеленото трето място показа изключителна смелост“, смята изпълнителният директор на Red Bull.

Коментари
comments powered by Disqus