Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Развитието на DS3 WRC продължава с пълна сила

08.05.2015 10:31
Развитието на DS3 WRC продължава с пълна сила

Citroen представи обновения DS3 WR, който ще се бори за втората си победа през сезона след две седмици в Португалия. Цветовата схема далеч не е единствената промяна за автомобила на Мийк и Йостберг.

В началото на сезона DS3 WRC получи 1,6-литровия мотор на французите от WTCC и хидравлична система за смяна на предавките директно от волана. Следващата фаза от оптимизацията на автомобила ще бъде изпробвана в Португалия, като промените са главно в сферата на аеродинамиката.

"Имаме повече притискане отпред, което безспорно е плюс", коментира победителят от Аржентина Крис Мийк. "Забелязва се най-вече при висока скорост, но когато караме тези автомобили така или иначе във всеки момент сме на абсолютния лимит на сцеплението."

"На старта на сезона имахме нов двигател и контрол над скоростната кутия, а сега разполагаме с изцяло обновена предна част. Страхотно е, че продължаваме да натискаме толкова здраво!"

"Citroen Racing не е спирал да работи по развитието на DS3 WRC откакто през 2011 г. влезе в сила новият правилник. Ако вземем под внимание промените през януари и втория ъпдейт сега, то това е най-сериозната модификация за DS3 WRC откакто бе хомологиран за първи път", допълва Ив Матон.

Citroen продължава програмата си във WRC главно благодарение на парите от Абу Даби и Халид Ал-Касими. Напоследък обаче французите отделят все по-голямо внимание върху WTCC, като се очаква догодина да сформират и заводски тим във Формула Е заедно с Virgin. При това положение е много вероятно финансирането на кампанията във WRC да бъде допълнително ограничено и брандът на компанията в рали спорта да бъде променен от Citroen към DS.

Коментари
comments powered by Disqus