Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Развитието на Polestar 2 влиза в последната си фаза

17.10.2019 09:54

Електромобилът ще струва 58 800 евро в Германия (плюс 6000 евро за Performance Pack)

Инженерите и техническите специалисти, които отговарят за разработването на Polestar 2, първия 100% електрически автомобил на скандинавския производител, поставят последните щрихи в подготовката на този фастбек, чието производство ще стартира в началото на 2020 г.

Известно е , че Polestar 2 ще се задвижва от 408 к.с. и 660 Нм, генерирани от двата му двигателя (по един на ос) в комбинация с комплект литиево-йонни батерии с капацитет  78 кВтч. Той ще ускорява от 0 до 100 км/ч само за 4,7 сек, а също така ще гарантира автономен пробег от около 500 км.

Трябва да добавим пакета Performance Pack, включващ спирачна система, разработена от Brembo, регулируеми амортисьори, осигурени от Öhlins, както и 20-цолови ковани лети джанти. Performance Pack е тестван от екипа на Йоаким Ридхолм, главен инженер, отговорен за шасито на Polestar 2.

„Както и при Polestar 1, прекарахме много време в различни среди, като оправихме настройките на шасито на Polestar 2, за да получим това, което наричаме „ златна езда “, обяснява Йоаким Ридхолм. "Това е времето, когато шасито достига своята точка на съвършенство, идеален баланс между окачването, спирането, насочеността и управлението на мощността, което поражда адреналин."

За да стигнат до това „златно управление“, специалистите на Polestar тестваха Polestar 2 в Hällered Test Center в Швеция, но също така и в САЩ, Великобритания, Южна Африка, Китай, Германия, Испания и, разбира се, на Северния полюс, в северна Швеция.

„Всяка среда ни позволява да усъвършенстваме конкретни елементи“, продължи Ридхолм. „Автомобилът трябва да бъде пъргав, докато се движи през планините в Южна Африка, да се успокои и да се увери на магистрала, да се отпусне по мокрите пътища на Великобритания и да се чувства удобно, въпреки жегата в „ Долината на смъртта“, Калифорния. И няма да спираме, докато не бъдем доволни от крайния резултат. "

Polestar 2 ще се предлага на цена от 58 800 евро в Германия (като добавим 6 000 евро за Performance Pack),като трябва да спази всичките си обещания.

Коментари
comments powered by Disqus