Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Реализъм в екипа на Subaru

21.03.2008 17:03

Според Петер Солберг второто място на Subaru в Мексико е изключение, а не показател за прогреса на марката.

Преди три седмици Крис Аткинсън завърши рали „Мексико” на втора позиция, което е най-доброто постижение за Subaru WRT след 2006 година насам. Солберг, който отпадна по време на втория ден от надпреварата, признава, че този резултат е следствие от високата надморска височина в региона, а не от качествата на Subaru Impreza WRC2007.

Солберг: Не колата, а условията ни помогнаха в Мексико 

„Когато двигателят няма достатъчно мощност (какъвто е случаят с разредения въздух в Мексико), дефицитите по отношение поведението на колата на пътя, провокирани от недостатъчното сцепление, се компенсират. В допълнение нашият двигател работи по-добре от останалите при тези условия, което е причина за разликата в представянето ни”, коментира световният шампион за 2003 година.

В програмата на рали „Аржентина” също попадат етапи, които се карат на висока надморска височина (по време на третия ден), но като цяло характерът на надпреварата е разнообразен и не предполага условия идентични на тези в Мексико. Въпреки това Солберг е оптимист за предстоящия старт. „Очакват ни много тесни и бързи отсечки, което ме радва. Целият екип работи усилено по време на паузата. Аз, както и всички в отбора, сме настроени оптимистично за старта в Аржентина. Едва когато отидем там, ще разберем какво е темпото ни, но мисля, че имаме шанс да се борим за подиума. Ще натискам здраво, ако трябва ще карам на ръба на риска. Това е моят подход“, допълва норвежецът.

Аткинсън: В неизгодна позиция съм

Аткинсън не е толкова уверен. „Аржентина е едно от най-трудните за мен състезания. Нужен е много опит по отсечките, което е предимство за пилотите с повече участия тук. Спомнете си за Сайнц и за другите състезатели, които са печелили в Аржентина. Това е рали, за което все още имам какво да уча.”

„Мисля, че тук гумите ще са още по-уязвими в сравнение с Мексико. Не трябва да пренебрегваме и този фактор”, обяснява Крис.

Рали „Аржентина” стартира на 27 март.

Коментари
comments powered by Disqus