Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Rebellion и Williams спечелиха виртуалния Льо Ман

14.06.2020 17:42
Rebellion и Williams спечелиха виртуалния Льо Ман

Само 22 секунди разделиха първите три екипажа в дебютната надпревара

Заводският GT пилот на Mercedes Рафаеле Марчело, резервата на Haas във Формула 1 Луи Делетрас и двамата симрейсъри Никодем Вишневски и Куба Бжежински спечелиха първото виртуално издание на 24-те часа на Льо Ман. Организираната от ACO надпревара, която замести отложеното за септември състезание, събра куп известни професионални пилоти и запази интригата буквално до последната обиколка.

Партньорският тим на Rebellion и Williams излезе начело през нощта благодарение на впечатляващия стинт на Марчело и след проблемите, които фаворитите от Team Redline имаха. Макс Верстапен оглавяваше класирането, когато странен инцидент в бокса го извади от ритъм и впоследствие провали тотално перфектното до този момент състезание за холандеца и съотборниците му Ландо Норис, Атце Керкхоф и Грегер Хуту.

След драмите за Team Redline 20 първите две места бяха окупирани от автомобилите на Rebellion Williams ESPORT, като в един момент швейцарско – британският тандем дори превзе челната тройка. ByKolles обаче навакса по впечатлявач начин проблемите от началото на състезанието и се включи в битката за победата.

Потеглилият от полпозишън Том Дилман бе наказан заради фалстарт, а впоследствие Йеспер Педерсен загуби контрол заради технически проблем. Тези две ситуации обаче не попречиха на Йерней Симончич и ByKolles 4 да сътворят партито на финала. Словенецът изпревари Михаел Романидис с Rebellion Williams за второто място 21 минути преди финала и постепенно започна да наваксва изоставането си спрямо лидера Вишневски.

До последно не се знаеше дали Вишневски не трябва да мине през бокса за кратко презареждане, но на финала горивото на Rebellion Williams 1 се оказа достатъчно и лидерите от втората половина на надпреварата се поздравиха със заслужена победа.

Фернандо Алонсо също взе участие във виртуалния Льо Ман, но още в самото начало удари Симона де Силвестро с Porsche 94 и пое към бокса за съответните ремонтни дейности. Успоредно с това обаче рейс контрола наложи наказание на испанеца, той трябваше да го изтърпи в пита, но системата не му позволи да презареди и прототипът с номер 14 спря на пистата с празен резервоар.

Алонсо, Рубенс Барикело и двамата симрейсъри на FA/RB ALLINSPORTS все пак се върнаха в надпреварата близо шест часа по-късно, когато на пистата имаше червен флаг заради срив на сървърите. Състезанието бе спирано на два пъти, но техническите проблеми бяха по-скоро изключение на фона на перфектната организация.

В GTE категорията Porsche 93 направи изумително състезание, като прекара начело почти пълни 24 часа. Така Ник Танди стана единственият пилот, печелил реалния и виртуалния „Льо Ман“. Британецът си партнираше с Айханкан Гювен и симрейсърите Джошуа Роджърс и Томи Йостгаард. 

Куп технически проблеми провалиха екипажа на Шарл Льоклер, който завърши на 46 позиция от 50 автомобила. Монегаскът кара Ferrari 52 заедно с пилота на Alfa Romeo във Формула 1 Антонио Джовинаци и двамата симрейсъри Енцо Бонито и Давид Тоница. 

Коментари
comments powered by Disqus