Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull е използвал кодирани съобщения за Рикардо

23.09.2014 11:54
Red Bull е използвал кодирани съобщения за Рикардо

Тим-шефът на McLaren Ерик Булие смята, че екипът на Red Bull е използвал кодирани съобщения, за да помогне на Даниел Рикардо в битката за подиума.

ФИА наложи забрана върху използването на радиосъобщения, които имат пряко отношение върху представянето на пилота, но остави вратичка за информация, свързана с техниката, надеждността и безопасността. Това решение на Федерацията моментално провокира коментари, че кодираните съобщения ще заместят преките инструкции, какъвто е и случаят с Рикардо, смята Булие.

Пилотът на Red Bull имаше проблеми с батерията във финалната фаза от надпреварата, когато спореше с Фернандо Алонсо за третото място. Тогава от питуола на тима бе зададена следната инструкция: "Ако избягваш бордюрите, това може да ти помогне за проблемите с автомобила". На практика това е съобщение, което има пряко отношение върху представянето на пилота (избягването на бордюрите), но е замаскирано като информация, свързана с технически проблем (батерията).

На въпроса каква е промяната за екипа на питуола след корекцията в правилника, Булие отговаря: "Никаква. Просто сме по-заети да слушаме дали другите не правят неща, подобни на Red Bull, които на два пъти информираха Рикардо. Мисля, че в случая ставаше въпрос за кодирано съобщение. От ФИА зависи дали да го разследва. Не е моя работа, но беше странно. Един път щеше да е ОК, но два пъти, дори три, странно е."

От Red Bull са категорични, че са се допитали до състезателния директор Чарли Уайтинг и че не са нарушавали правилника.

"Говорихме с Чарли и му казахме, че той има технически проблеми, ето защо на няколко пъти го инструктирахме (Рикардо) да се пази от бордюрите, защото това водеше до проблеми с батерията. Въпрос на баланс е всичко това с радиото", коментира тим-шефът Кристиан Хорнър.

"Тези автомобили са ужасно сложни. Случват се страшно много неща. Напълно съм съгласен, че пилотите не трябва да бъдат напътствани постоянно. Не е работа на инженерите да им казват да спират десет метра по-рано, но контролирането на задвижващите системи в момента е изключително трудно чисто от техническа гледна точка, дори и от гледна точка на безопасността, така че това е важно."

Пълната забрана за съобщения, имащи пряко отношение към представянето на пилота и на техниката, ще бъде въведена през 2015 година.

Коментари
comments powered by Disqus