Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull ще се стреми към минимални загуби на Монца

31.08.2010 14:54

Австрийците са обнадеждени от резултата си на "Спа" и съвсем не са се отказали от битката в Италия.

Отборът на Red Bull минава в режим за „минимални загуби“ в предстоящата Гран при на Италия преди да се мобилизира за последните пет кръга от сезона, заяви изпълнителният директор на екипа Кристиан Хорнер.

Австрийците не очакват силно представяне на най-бързата писта в календара „Монца“, където се очаква пилотите на McLaren и Ferrari да водят колоната. Въпреки това Хорнер смята, че тимът може да направи достатъчно, за да ограничи загубите в борбата за титлите в шампионата.

„Знаем, че „Спа“ и „Монца“ са запазени територии на McLaren и просто трябва да намалим щетите, както направихме с Марк в Белгия. Второто му място е голямо постижение за нас. След това Сингапур трябва да е добър за нас, Япония трябва да е добра за нас, Корея трябва да е ОК за нас“, обясни шефът на Red Bull.

Тимът не се е предал предварително от битката на „Монца“, дори напротив – Хорнер е окуражен от представянето в Белгия и направи сравнение със слабите писти на своите основни конкуренти за титлата.

„В Италия със сигурност ще имаме тежък уикенд, но се представихме много добре на писти като тези в Монреал и Валенсия. Например McLaren се представи слабо на „Хунгароринг“, където Марк затвори Дженсън с обиколка, а на „Спа“, която не ни подхожда, записахме второ място“, коментира британецът.

Според него „Монца“ ще бъде най-слабата писта за Red Bull и си пожела дъжд през уикенда след две седмици, който би могъл да поизравни силите.

Изпълнителният директор на McLaren Мартин Уитмарш не се съгласи със своя колега и настоява, че отборът трябва да продължи работата си по болида. „Не можем просто да се отпуснем и да вярваме, че сме толкова силни, колкото трябва да бъдем. Ще продължим да работим здраво, както го направихме през миналата седмица и както ще бъде за оставащите състезания през сезона“, каза той.

Шефът на Ferrari Стефано Доменикали определи изказването на Хорнер като тактическо. „Монца“ ще е най-слабата писта на Red Bull? С удоволствие бих бил на тяхно място, но не мисля, че това е така! Те имат много добър болид, а цифрите говорят сами за себе си. Нека видим дали това е само тактика или ще стане реалност“, заяви италианецът.

За следващите няколко дни Скудерията планира да се възползва от разрешените тестове в права линия, с които да оформи аеродиманичния си пакет с по-ниска притискаща сила за „Монца“.

Коментари
comments powered by Disqus