Renault ще работи с Red Bull на принципа на заводските тимове и ще се дистанцира от останалите отбори, на които предоставя двигатели. Това означава, че французите остават твърдо във Формула 1 въпреки слуховете, че ще прекратят кампанията си в близко бъдеще.
Новите двигатели във Формула 1 изправиха Renault пред сериозно предизвикателство. Заради слабите характеристики на хибридния V6 на французите Red Bull вече не е абсолютен лидер, а Lotus предпочете Mercedes за сезон 2015. Това провокира серия от промени в ръководството на Renault Sport, както и цялостна промяна в политиката на компанията.
От този момент нататък Renault ще работи съвместно с Red Bull по оптимизацията на новите задвижващи системи и ще осигури преференциални условия на австрийците за сметка на останалите отбори. Това е принципът, по който Mercedes и Ferrari функционират. Двигателят се подготвя специално според изискванията на шасито, а клиентските тимове се съобразяват със съответните специфики на задвижващите системи. Досега Renault се опитваше да предостави аналогични условия за четирите отбора, с които работи, но тази политика ще бъде загърбена за сметка на по-бързия прогрес в Red Bull.
"Ще имаме заводски тим", категоричен е управителният директор на Renault Sport F1 Сирил Абитебул, който доскоро бе тим-шеф в Caterham. "Ще трябва да работим успоредно със заводския отбор и да постигнем добра интеграция помежду си. Останалото ще дойде от само себе си. Съжалявам, но ситуацията го налага."
"Опитвахме се да работим по начин, който е добър за Toro Rosso и Caterham, но оттук нататък фокусът ни трябва да бъде изцяло върху това как да започнем отново да печелим титли с Red Bull Racing."
Такива ще бъдат взаимоотношенията между McLaren и Honda, когато японците влязат отново в шампионата догодина. Именно заводската подкрепа от страна на Honda е причината Себастиан Фетел да обмисля сериозно офертата, която наскоро Рон Денис му е отправил. Според слуховете четирикратният шампион е поискал време, за да направи своя избор и съвсем не е изключено той да бъде в полза на McLaren.