Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull: Уебър трябваше да пусне Фетел

01.06.2010 15:41

Консултантът по моторните спортове в Red Bull Хелмут Марко заяви, че Марк Уебър е трябвало да пропусне пред себе си своя съотборник Себастиан Фетел при спорната ситуация между двамата в Гран при на Турция.

В 41-ата обиколка младият германец беше по-бърз от лидера в надпреварата и го атакува, но се изнесе вдясно твърде рано, удари го и така лиши отбора си от почти сигурна двойна победа.

Според Марко в този момент австралиецът е бил наясно, че е по-бавен и трябва да пропусне напред своя съотборник, който в същото време беше притискан от третия Люис Хамилтън (McLaren).

Както стана ясно от обясненията на изпълнителния директор на тима Кристиан Хорнер, във въпросната обиколка Уебър е преминал в режим на двигателя за пестене на гориво. В същото време Фетел е разполагал с още един последен тур за атака на първото място с предимството да използва пълната мощност на своя мотор.

„Поради каквато и да е причина Марк беше по-бавен", заяви Марко пред американската телевизия Speed TV. "Той ставаше все по-бавен с всяка изминала обиколка, докато Фетел ставаше все по-бърз и беше подложен на огромен натиск от Хамилтън. Така че, ако той беше останал зад Марк, щеше да бъде изпреварен. Ето защо той трябваше да направи нещо. А Марк знаеше, че е по-бавен и трябваше да пусне Себастиан да го изпревари“.

Марко обясни, че ще говори с двамата пилоти, за да не се повтаря подобен инцидент, който коства на екипа двойна победа и откъсване напред в шампионата при пилотите и контрукторите. Той изрази съжалението си за „малшанса“ на Фетел от началото на сезона.

„Невероятно е каква липса на късмет има при Себастиан. Той демонстрира толкова много скорост и въпреки всички инциденти е невероятно колко силен, етичен и ангажиран остава той. Най-важното при новата точкова система е да попадаш в нея, а до този момент Фетел вече има две нули“, каза Марко.

Той коментира и проблемите с горивото в болидите на McLaren, които се появиха веднага след оспорвания двубой за първото място между пилотите на тима Люис Хамилтън и Дженсън Бътън.

„Преди катастрофата не знаехме за техните проблеми с горивото. Но щом вече си веднъж начело и особено ако това се отнася за McLaren, атаките стават почти невъзможни. Трудно е да ги изпревариш, защото са по-бързи на правите. Станат ли първи, дори и да пестят горивото, те просто ще намаляват за завоите и ще ускоряват бързо на правите“, завърши Марко, който отдава скоростта на англичаните единствено в системата им за обдухване на задното крило F-duct.

Коментари
comments powered by Disqus