В Милтън Кийнс продължават да наемат специалисти по двигателите
Red Bull вече активно работи по подготовката на екипа, който ще поеме поддръжката на двигателите на Honda през следващия сезон. Новите съоръжения в централата на тима вече са факт, а междувременно и ключовитте позиции са запълнени благодарение на активния хедхънтинг на Кристиан Хорнър и компания.
Преди няколко седмици стана ясно, че в Red Bull Powertrains влиза досегашният инженерен ръководител на Mercedes AMG High Performance Powertrains Бен Ходжкинсън, който ще поеме функциие на технически директор. Оказва се обаче, че опитите на Red Bull да измъкне ключови фигури от Биксуърт продължават с пълна сила.
Още петима инженери на Mercedes са подписали новите си договори с австрийската компания. Ръководител производство на Mercedes Сийв Блюет е новият директор производство задвижващи системи в Милън Кийнс, Омид Мостагими, който досега бе тим лидер в подразделението за електроника в Биксуърт, ще е ръководител задвижващи системи, електроника и ERS, Пип Клод (лидер концепции задвижваща система в Mecedes) ще отговаря за механиката на ERS, Антон Майо, инженерен тим лидер в Mercedes, ще дирижира развитието на двигателя с вътрешно горене, а Стийв Броуди, мениджър финални инспекции и операции на писта в Mercedes, ще стане групов лидер операции двигател с вътрешно горене в Red Bull.
Наемането на персонал за новия високотехнологичен център в Милтън Кийнс е от съществено значение за поддръжката на задвижващите системи на Honda за следващите три сезона, но е и част от подготовката на австрийците за 2025 г., когато в сила влизат новите правила за задвижващите системи във Формула 1. Отборът на Red Bull планира да поеме изцяло производството на двигателите, за да е напълно независим от автомобилните компании и конкурентните тимове.