Италианският производител продаде 4852 автомобила между 1 януари и 30 юни, ръст от 37%
Lamborghini постави нов рекорд в продажбите в края на първите шест месеца на 2021 г., период, който е най-доброто първо полугодие в историята му.
Италианският производител продаде 4852 автомобила между 1 януари и 30 юни, което е увеличение на продажбите с 37% в сравнение със същия период през 2020 г. и 6,6% в сравнение с първата половина на 2019 г. (преди пандемията на Covid-19). Още по-добре, производителят от Сант'Aгата Болонези допълни своята книга с поръчки, за да осигури производството си през следващите десет месеца (до април 2022 г.).
По отношение на разпределението на продажбите, кросоувърът Urus логично е на първо място с доставени 2796 автомобила (+ 35%), пред модела Huracán (1532 доставени броя, + 46%) и Aventador, включително 524 единици (+ 21%) на техните собственици през това първо полугодие.
В географски план, Съединените щати остават основният пазар за италианския производител, който днес е представен от 168 дилъри на 51 пазара. Lamborghini достави 1502 автомобила в САЩ, позволявайки на страната на чичо Сам да изпревари Китай, Хонконг и Макао (доставени 602 автомобила), Германия (391 броя), Великобритания (318 единици) и Япония (доставени 258 броя).
След представянето на Aventador LP780-4 Ultimae и пускането в производство на Huracán STO, трябва да се отбележи, че лятото на италианския производител ще бъде белязано от ново събитие, способно да зарадва своите фенове: представянето на нов модел, който може да бъде представен в средата на август, като част от Седмицата на автомобилите в Монтерей.