Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault 5 electric ще има агресивна цена

22.02.2021 16:53

Главният изпълнителен директор Лука де Мео спомена цена за начало от около 20 000 евро

Бъдещият електрически Renault 5, който бе представен под формата на концепт, който трябва да съответства на повече от 90% от сериенавтомобил. Очаква се да бъде пуснат на пазара до две години, като трябва да покажедоста агресивна цена.

Всъщност главният изпълнителен директор на Renault Лука де Мео, спомена цена за начало от около 20 000 евро, или с 30% по-ниска от настоящия конкурент като Peugeot e-208. Следователно разликата далеч не е незначителна, която дори би му позволила да дойде и да духа във врата на градските автомобили с вътрешно горене.

За да постигне такова ценообразуване, без да жертва качеството на изработката, Renault би направил силен стратегически избор. Диамантената марка може да изостави кобалтовите батерии, които откриваме днес, за акумулатор Lithium Fer Phosphate (LFP). Cobalt изпитва голямо напрежение на международните пазари, тъй като цените му се покачват. Това може да означава преминаване към висок клас, а за един по-евтин автомобил е много скъпо. 

Разбира се, батериите LFP изглеждат по-малко ефективни от техните аналози, включващи кобалт. Особено мислехме за по-ниската им енергийна плътност. Ясно е, че за еднакъв капацитет те ще бъдат по-внушителни и по-тежки. Следователно електрическият Renault 5 ще трябва да избира между тегло и автономен пробег. Друг дефект, те биха били по-чувствителни към студ. Ниските температури биха причинили значителна загуба на капацитета им.

Коментари
comments powered by Disqus