Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault акцентира върху безопасността на пътя

11.10.2018 13:22

Под наслов „Fashion for life” компанията представя дизайнерския аксесоар за колан “VIVE”

Вече три години Renault е сред лидерите на българския автомобилен пазар и един от най-големите автомобилни производители в световен план. От години марката насочва вниманието на обществото към безопасността на пътя чрез различни кампании със социална отговорност. Поредна инициатива е лансирането на моден аксесоар за колани “VIVE”, който засяга проблема с не поставянето на предпазни колани. Според мрачната статистика България е на първо място по смъртност на пътя в Европейския съюз, а между 200 и 300 души загиват годишно, защото са били без предпазен колан.

Renault адресира проблема като превръща предпазния колан в желан аксесоар, изразяващ индивидуалността и естетиката на шофьорите и пътуващите. Аксесоарът VIVE е в колекция от три дизайна, насочени към три ключови целеви групи – мъжки, дамски и детски в партньорство с известни брандове сред съответните аудитории.

Мъжкият дизайн е в партньорство с българския бранд за чорапи Stinky Socks, Със своите представителства в 20 държави на 6 континента марката е утвърдена сред сноуборд и скейтборд ентусиастите по цял свят. Дизайнът на VIVE е вдъхновен от един от най-популярните модели на Stinky – Camo.

Точките на дамския дизайн са дело и запазена марка на модния бранд Muse Shop. Марката е любима на женската аудитория заради своя момичешки стил и индивидуален почерк. Със своите два бутика в София, Muse Shop предлага на дамите да съчетаят предпазния си колан с нежния си тоалет.

Детският дизайн е вдъхновен от българския детски филм „Лили рибката“, представен по-рано тази година. Филмът е удостоен с многобройни награди, сред които "Най-добър Европейски филм" от European Cinematography Awards и „Най-добър игрален филм“ от Международен фестивал на детските филми в Сан Диего и е увлекателно интересен както за децата, така и за техните родители.

Renault цели да развива продукта занапред и да представи още дизайни в партньорство с повече брандове през следващите години.

“VIVE” ще се разпространява на препоръчителна цена от 25 лв. в дилърската мрежа на Renault в България, както и чрез дистрибуционните канали на Stinky, Muse Shop и „Лили рибката“.


Коментари
comments powered by Disqus