Renault представи официално прототипа Alpine A110-50 преди старта за Голямата награда на Монако. Все още обаче французите не потвърждават слуховете, че марката Alpine ще се върне на голямата сцена.
A110-50 маркира 50-ата годишнина на легендарния Alpine Renault A110 Berlinetta, но следва плътно новия дизайнерски стил на французите, наподобявайки прототипа DeZir. За неговата подготовка е отговорно спортното подразделение на Renault, което е използвало за база състезателния Renault Megane Trophy.
Тръбното шаси е комбинирано с карбонови каросерийни панели, отварящи се нагоре врати, 21-цолови колела с гуми Michelin и, естествено, 3,5-литровия V6 на французите, който генерира впечатляващите 400 к.с. Тягата от 422 Нм се предава към задните колела посредством шестстепенна секвенциална скоростна кутия с диференциал с ограничено приплъзване. Средноразположеният двигател и цялостната конфигурация на трансмисията позволяват теглото да бъде разпределено между предната и задната ос при съотношение от 47,8/52,2%.
Сред останалите технически решения на Renault Sport Technologies впечатление правят регулируемото окачване с амортисьори на Sachs, високоефективната спирачна система с 356-милиметрови доскове за предната ос и 330-милиметрови отзад, както и интегрираните повдигачи, които осигуряват максимално бързото сервизиране на автомобила.