Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Arkana: Оранжево лято

28.07.2021 15:04

Зад волана на Arkana – един напълно нов модел в гамата на Renault

Renault Arkana e първото SUV-Coupé в компактния клас (извън премиум сегмента) и има сериозен шанс да привлече солидно количество нови клиенти към френската марка. Още на пръв поглед автомобилът привлича внимание към себе си със своя атлетичен силует, съчетаващ височината и внушителната осанка на SUV с динамичните лини на раменете на каросерията, прозорците и покрива, които го оприличават на купе. Тази интересна смесица от различни автомобилни категории е издържана в актуалния дизайн на марката с изразително оформление на предните и задните светлини, ефектна игра на повърхностите и пестелива, но затова пък поставена на точните места и умело интегрирана в общата стилистика хромирана украса.

Не по-малко интересно изглеждат нещата вътре в автомобила, защото очакванията, че скосеният покрив автоматично води със себе си до ограничения по отношение на пространството за пътниците на втория ред и багажния обем в този случай се оказват напълно неоснователни. Всъщност мястото за краката на задния ред е изобилно, а просторът за главите на пасажерите е изненадващо изобилен. Товарният обем не само не предполага компромиси, а със своите 513 литра номинален обем (с 33 литра по-малко при хибридния модел) дори е сред големите в своята категория. При сгъване на задните седалки се постигат почти 1300 л.

Зад волана картината силно се доближава до това, което познаваме от Captur – удобни седалки, ергономична позиция на седене, сравнително интуитивно управление на функциите и голям вертикално разположен на средната конзола сензорен екран. Сглобката е солидна, материалите са доста симпатични на вид и допир. При версията R.S. Line клиентът получава също така и приятни за окото контрастни елементи в яркочервен цвят, както и декоративни апликации от доста успешна имитация на полиран карбон.

По отношение на задвижването, моделът отначало ще се предлага в два бензинови варианта със 140 и 160 конски сили, оборудвани с 12-волтова технология мек хибрид, както и във вариант хибрид. За първото пробно шофиране на Arkana се срещнахме с модификацията E-TECH, която се задвижва от самозарядна хибридна система, включваща бензинов двигател 1.6 с атмосферно пълнене и 94 к.с., стартер-генератор с мощност 20 к.с. и електромотор с 49 к.с. (36 кВт).

Повече за впечатленията ни от новото Renault Arkana можете да откриете на страниците на летния брой на списание auto motor und sport България, който е вече на пазара.

Текст:
Божан Бошнаков
Снимки:
Renault-Nissan България

Коментари
comments powered by Disqus