Системата за кормилно управление на четирите колела на Renault с нова генерация
Освен с усъвършенствано шаси, новият Austral разполага с многораменно окачване на задния мост за по-добро поведение на пътя, по-комфортно шофиране и изключителна стабилност при всякакви обстоятелства. По лоши пътища движението на задните колела се възползва от подобреното кормилно управление и е много по-добро при преодоляване на неравна пътна настилка. Предимствата са незабавни: контактът между колелото и пътя е превъзходен, докато комфортът и акустиката са оптимални.
Когато се движите с висока скорост или завивате със скорост над 50 км/ч, задните колела завиват с до 1° в същата посока като предните колела. Това се постига благодарение на добавянето на задвижващ актуатор, монтиран на задната ос, който работи съвместно със сервоусилвателя на волана, електронния модул на двигателя и електронната програма за стабилност (ESP).
Много пъргав и лесен за маневриране през градските улици, Austral може да се похвали с изключително управление за SUV от C-сегмента. Неговият диаметър на завой от бордюр до бордюр е 10,1 м, което е по-малко от някои градски модели. Благодарение на задвижващият актуатор на Austral, разположен на задната ос, задните колела могат да завиват до 5° в обратна посока на предните колела (в сравнение с 3,5° при предишното 4х4 поколение) – страхотно техническо постижение.
С последното поколение на технологията MULTI-SENSE, в Austral водачът вече може да разшири динамичното изживяване при шофиране. В зависимост от избрания режим на шофиране: Eco, Comfort или Sport, е възможно да се осъществят 13 различни настройки. Настройките обхващат поведението на шасито, както и определени усещания при шофиране: усилие на кормилното управление, реакция на шасито и двигателя, контрол на сцеплението и динамичен контрол на автомобила. Тази функция може да бъде достъпна чрез екрана OpenR или чрез нов бутон, разположен на волана.