Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Captur се преражда във второ поколение

18.06.2019 15:30

Кросоувърът бе представен за първи път през 2013 г., преминал е само едно обновяване

Китайското министерство на промишлеността и търговията разкри "втория" Renault Captur, чиято премиера се очаква през септември във Франкфурт. Кросоувърът изначално е тясно свързан с фамилията на Clio, така че не е изненадващо, че е построен върху новата платформа CMF-B. Време е да се говори за прераждане, тъй като дизайнът и габаритите са променени значително. Дължината е 4263 мм (+141), широчината - 1797 мм (+19), височината - 1593 мм (+27), междуосието - 2638 мм (+32).

С-образните LED светлини стават отличителен белег на Renault. Наскоро такива получиха Clio и Arkana, а за Megane и Koleos не са за първа година.

Многоетажната кърма изглежда направо експериментално, особено С-образните светлини. Вратата на багажника е намалена, регистрационната табела е променена, както и хромираната лента с името на модела. В Китай Captur е сертифициран със 17- и 18-цолови джанти.

Първият Captur бе представен през 2013 г. и оттогава е преминал само едно обновяване. Във Франция кросоувърът използва бензинови двигатели TCe с мощност 90 к.с., 131 к.с., 150 к.с., дизелов dCi с 90 к.с., механична и роботизирана трансмисия. Цените са от 18 000 евро. Дължината, широчината и височината са съответно  4122 × 1778 × 1566 мм, а междуосието – 2606 мм.

В Китай, Captur ще бъде оборудван с 1,3 турбо двигател с две нива на мощността: 133 к.с и 159 к.с. Трансмисиите вероятно ще бъдат шестстепенна механична и вариатор. Двигателят Energy TCe 150 на европейския Captur вече е на разположение, но ще се появят и други, например, еднолитров трицилиндров турбодвигател TCe (100 к.с., 160 Нм) и дизелов Blue dCi (85 к.с. и 115 к.с.). След премиерата французите вероятно ще пуснат хибридна версия E-Tech с двигател с вътрешно горене1,6 и два електрически мотора.

Коментари
comments powered by Disqus