132 884 Clio (+25 220 автомобила) са продадени в Европа през първата половина на годината
Британският офис на Renault отвори приемането на поръчки за Clio в специална версия на Lutecia (така Париж се наричаше на латински пр.н.е.). За да може хечбекът да съвпада перфектно с името, той, според мнението на британците, е достатъчно да има стилен и елегантен външен вид. Следователно каросерията е боядисана в металик Diamond Black, а декоративните вложки в радиаторната решетка, броните, калниците, праговете, страничните огледала и антената са покрити с месинг, както и 17-инчовите джанти Viva Stella..
Петото поколение на Clio е достъпно за британците в изпълнение Play (16 200 паунда), Iconic (17 400), S Edition (19 100) и R.S. Line(19 900). Изпълнението Lutecia е базирано на S Edition, но струва най-много - 20 200 паунда. Цената се увеличава с префикса Limited Edition: лимитиран тираж до 300 екземпляра .
Изданието се предлага само с бензинов турбо двигател TCe 90 (1.0, 92 к.с., 160 Нм) и шестстепенна ръчна скоростна кутия. Хибридът Clio E-Tech тепърва ще стигне до Великобритания.
Няма снимки и описания на интериора на Lutetia, но е използван интериорът на S Edition от конфигуратора. Изображението показва седеминчов сензорен екран, докато Lutecia ще предлага 9,3-инчов диагонал. Тапицерията от плат Tencel ще остане, само с месингови акценти.
Разширеният списък със стандартно оборудване трябва да увеличи привлекателността на модела. Той включва наблюдение на слепите зони, електронна ръчна спирачка, климатичен контрол, отопление на волана и седалките, адаптивен круиз контрол с ограничител на скоростта, медиен център Easy Link с най -големия дисплей, сателитна навигация, сензори за паркиране, камера за обратно виждане, електрически стъкла, ветрешно осветление. Доставките до клиентите ще започнат през септември.
132 884 Clio (+25 220 автомобила) са продадени в Европа през първата половина на годината.