На мястото на бензиновия двигател Energy TCe 200 идва нов турбо Energy TCe 225
Миниванът Renault Espace не се е променил отвън, но е получил някои подобрения вътре. На мястото на бензиновия двигател Energy TCe 200 (1,6, 200 к.с., 260 Нм) идва нов турбо Energy TCe 225 (1,8, 225 к.с., 300 Нм), разработен с подразделението Renault Sport. Автомобилът със седемстепенна роботизирана трансмисия EDC, също нов, сега ускорява до 100 км/ч с 1 секунда по-бързо - за 7,6 с. Агрегатът съответства на екологичния стандарт Евро 6, а разходът на гориво е с 8,5% по-висок от предшественика: 6,8 л/100 км в смесен цикъл NEDC. Емисиите на CO2 са 152 грама на километър.
Към десетте екстериорни цвята е добавен нов металик Titanium Gray (на снимката). Два варианта на джантите с диаметър 18 инча (Argonaute) и 19 инча (Black Quartz) заменят старите Lapiaz и Quartz Diamante. Това всъщност е и пълният списък с актуализациите на екстериора.
В салона ще открием обновен медиен център R-Link 2 със сензорен 8,7- инчов дисплей, като поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Предните седалки вече могат да бъдат вентилируеми. Появява се светодиодна подсветка на сенниците, жабката и бокса на централния подлакътник.
Сега Renault Espace се предлага в Европа на цени, започващи от 36 000 евро. Миналата година той намери 26 960 нови купувачи, почти шест хиляди повече, отколкото през 2015. По популярност френският миниван се нарежда на четвърта позиция в сегмента, където водещ е Ford S-Max, следван от Volkswagen Sharan и испанския му клонинг Seat Alhambra. Последният, между другото, през 2018 ще отиде в пенсия и ще бъде сменен с кросоувър.